تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۱۳۴۲۲۱
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش گفت: فهرست اسامی ۱۶۸ هزار و ۶۰۶ نفر پذیرفته شده آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای امروز اعلام می‌شود.
۱
plusresetminus
به گزارش بلاغ، حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش اظهار داشت: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده فهرست اسامی تعداد 160 هزار و 606 نفر پذیرفته شده نهایی آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی سال 94 امروز بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

وی افزود: از تعداد 168 هزار و 606 پذیرفته‌شده نهایی 36.3 درصد زن و 63.97 درصد مرد هستند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش گفت: داوطلبانی که فهرست اسامی آنها به عنوان پذیرفته‌شده نهایی هر یک از رشته‌های تحصیلی اعلام می‌شود ضمن توجه به شرایط اعلام شده در اطلاعیه‌ای که به همراه اسامی آنها بر روی سایت سنجش قرار می‌گیرد برای کسب اطلاعات در خصوص تاریخ و مدارک لازم برای ثبت‌نام به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و مؤسسه محل قبولی مراجعه کنند.

توکلی تصریح کرد: در صورتی که دانشگاه  و مؤسسه محل قبول تاریخ مشخصی را برای ثبت‌نام ارائه نکرده باشد، پذیرفته‌شدگان با در دست داشتن مدارک لازم در یکی از روزهای شنبه 28 شهریور، یک شنبه 29 شهریور و دوشنبه 30 شهریور 94 به موسسه آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند./آ
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴