تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۱۳۴۱۷۲
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از مرگ 73 نفر در دریای خزر در چهار ماه خبر داد و گفت: این رقم در مدت مشابه سال قبل 19 درصد کاهش داشت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، علی عباسی با اشاره به غرق شدن 73 نفر در دریای مازندران از ابتدای خردادماه تا 16 شهریورماه امسال‌ اظهار کرد: از این تعداد، 62 نفر مرد و بقیه زن هستند که همگی این افراد با وجود توصیه‌ها و هشدارهای مکرر، محدوده‌های ایمن‌سازی نشده و خارج از طرح را برای شنا انتخاب کرده بودند.

وی تصریح کرد: شهرستان‌های نور و محمودآباد هر کدام با 14 مورد بیشترین و بهشهر با یک مورد غرقی کمترین آما غرق شده‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره سن افراد غرق‌شده گفت: سنین 21 تا 30 سال با 28 غرقی بیشترین و سن بیش از 40 سال با 10 مورد کمترین غرقی‌های به ثبت رسیده هستند.

این مقام اجرایی استان مازندران با اشاره به اینکه 58 درصد غرق شدگان غیربومی هستند، افزود: با توجه به اینکه بیشتر غرق شدگان از قشر جوان، غیر بومی و مسافر هستند، لذا به نظر می‌رسد اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی درباره نحوه استفاده مطلوب و ایمن از دریا نیاز به عزم ملی در سراسر کشور دارد و تلاش مسئولان استانی به‌تنهایی چاره‌ساز نیست./آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰