تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۱۳۴۰۶۷
بالاخره آیفون 6S طبق معمول پس از ماه‌ها حرف و حدیث رونمایی شد و برخلاف انتظارات، از نظر ظاهری هیچ تفاوت عمده‌ای با پیشکسوت خود یعنی آیفون 6 ندارد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، شرکت اپل در ارائه محصول جدید خود بیشتر بر روی سخت‌افزار داخلی گوشی تمرکز کرده تا ارائه یک طراحی جدید و به نظر می‌رسد بیشتر وقت و انرژی خود را روی ارائه یک طرح جدید برای آیفون 7 که سال آینده معرفی خواهد کرد، گذاشته است.

تفاوت آیفون 6S با آیفون قبلی +عکستفاوت آیفون 6S با آیفون قبلی +عکس

اما بررسی‌ها نشان می‌دهند که آیفون 6S به لحاظ مشخصات و امکانات تفاوت قابل توجهی با آیفون 6 دارد و در اینجا به برخی از پیشرفت‌های پرچمدار جدید اپل اشاره خواهیم کرد.

پیش از پرداختن به سخت‌افزار این گوشی باید بگوییم که برخی تفاوتهای ظاهری آیفون 6S با 6 این است که ضخامت گوشی جدید اپل 0.2 میلی‌متر افزایش یافته و از 6.9 به 7.1 میلی متر افزایش یافته است. همچنین به لحاظ وزنی نیز آیفون جدید 14 گرم اضافه وزن داشته و از 129 گرم به 143 گرم رسیده است.

اما تفاوت‌های اصلی این دو گوشی در بخش سخت افزار آغاز می‌شود؛ محصول جدید اپل از یک چیپست A9 اپل بهره می‌برد که بالاترین چیپست ساخته شده توسط این شرکت تا به امروز است. همچنین آیفون 6S مجهز به یک پردازنده سه هسته‌ای با فرکانس دو گیگاهرتز است در حالیکه پردازنده آیفون 6 دو هسته‌ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز است.

نمایشگر آین آیفون جدید از فن‌آوری جدید سنجش فشار لمس موسوم به «فورس تاچ» بهره می‌برد در حالیکه آیفون شش این فن‌آوری را ندارد.

بخش دیگری که در آیفون جدید بهبود قابل توجهی داشته دوربین دستگاه است. آیفون 6S یک دوربین 12 مگاپیکسلی با امکان فیلمبرداری با وضوح 4K دارد در حالیکه دوربین آیفون قبلی هشت مگاپیکسل با وضوح HD است. /آ
 

منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴