کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حمله کاربران به کودک معلول/تصاویر

باشگاه خبرنگاران , 23 شهريور 1394 ساعت 8:20

تمسخر کاربران استرالیایی با دیدن فیلم کودکی که به طور مادرزادی کوتوله آفریده شده بود، موجب رنجش خاطر بسیاری از افراد از جمله مادرش شد.


به گزارش بلاغ، یک کودک چهار ساله که به طور مادزادی کوتوله است مورد حمله برخی از کاربران سنگ‌دل فضای مجازی قرار گرفت.





مادر این پسر 4 ساله که فیلمی از شکلک در آوردن فرزندش در جلوی آینه در فیس بوک به اشتراک گذاشت، با توهین ها و واکنش نامناسب کاربران در فضای مواجه شد.


کاربران در زیر فیلم این کودک 4 ساله، جملاتی همچون "چه کودک زشت و بدترکیبی"، "این کودن زشت را نگاه کنید" نوشته بودند، شخص دیگری نوشته بود: " این نتیجه اعتیاد و مصرف مواد در دوران بارداری است"

مادر این کودک در مصاحبه ای که با روزنامه دیلی میل استرالیا گفت: این موضوع من را کاملا آزرده خاطر کرد. من این فیلم را روی صفحه شخصی خودم منتشر کردم ولی پس از مدت کوتاهی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد و مورد حمله و توهین کاربران قرار گرفت.


وی در ادامه گفت: من واقعا به فرزندم و کارهایش افتخار می کنم. او بسیار با مزه و با استعداد است. هیچ مادری دوست ندارد که به فرزندش چنین حرف های رقت باری زده شود و مورد تمسخر قرار گیرد.


خواندن چنین کامنت هایی از کاربرانی که ادعای جهان اول بودن می کنند و به ظاهر خود را قشری با فرهنگ و متمدن می خوانند جای بسی تفکر دارد.



 


کد مطلب: 133955

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/133955/حمله-کاربران-کودک-معلول-تصاویر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com