کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نرم‌افزار محو کردن بخش‌های دلخواه از عکس +دانلود

زومیت , 23 شهريور 1394 ساعت 8:00

Blur Image اپلیکیشنی در زمینه‌ی ویرایش عکس‌های شخصی است که به کمک آن می‌توانید بخشی از تصویر را که علاقه‌ای به اشتراک آن ندارید، محو کنید.


به گزارش بلاغ، بارها پیش آمده است که قصد اشتراک عکسی دسته جمعی را در اینستاگرام یا دیگر شبکه‌های اجتماعی داشته‌ایم اما به دلیل حضور افرادی در عکس، که تمایلی به اشتراک عکس هایشان ندارند از این امر منصرف شده‌ایم یا نهایتا بخش مربوط به خود را Crop کرده و سپس آن را منتشر کرده‌ایم که مطمئنا در این حالت، زیبایی اولیه‌ی عکس از بین خواهد رفت. به همین دلیل توسعه دهندگان سراغ اپلیکیشن‌هایی برای حل این مشکل رفتند و هرکدام به نحوی، سعی بر ارائه‌ی ابزاری برای پوشاندن بخش‌های ناخواسته داشتند که در این بین، اپلیکیشن Blur Image با روشی حرفه ای، بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.


زوم‌اپ: محو کردن بخش های دلخواه از عکس با اپلیکیشن Blur Image

این اپلیکیشن بر خلاف همتایان خود که معمولا به شطرنجی یا رنگی کردن بخش‌های ناخواسته می‌پرداختند، از ابزار Blur استفاده خواهد کرد و بخش‌های انتخابی توسط شما را، به شکل کامل حرفه‌ای تار می‌کند به طوری که علاوه بر حفظ کلیت عکس، مانع دیده شدن افراد مورد نظر خواهد شد. همانطور که در تصویر بالا نیز مقایسه می‌کنید کارکرد Blur Image کاملا تمیز و بی نقص انجام شده است و عکس‌های خصوصی را به شکلی آسان و البته سریع، قابل اشتراک گذاری خواهد کرد.

برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

زوم‌اپ: محو کردن بخش های دلخواه از عکس با اپلیکیشن Blur Imageزوم‌اپ: محو کردن بخش های دلخواه از عکس با اپلیکیشن Blur Image


کد مطلب: 133858

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/133858/نرم-افزار-محو-کردن-بخش-های-دلخواه-عکس-دانلود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com