تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۱۳۱۸۳۰
فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: سه فرهنگ‌سرا در شهرهای ساری، آمل و دیگری در غرب استان راه‌اندازی می‌شود که به‌نوعی تبلیغ و شناساندن مشاهیر و علمای جلیل‌القدر هر یک از شهرستان‌های این استان به جهان اسلام است.
۰
plusresetminus
به گزارش خبرنگار بلاغ، سردار محمدحسین بابایی که در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه آمل در حسینیه ثار‌الله سپاه این شهرستان سخن می‌گفت، با بیان اینکه مردم آمل از ابتدای انقلاب اسلامی توانستند سرچشمه جنایت‌طلبی و گروهک‌های منافقین و ضدانقلاب را در این منطقه بخشکانند، اظهار کرد: حماسه‌ ششم بهمن به عنوان بزرگ‌ترین حماسه اسلامی باید همیشه بازنویسی و بازنوشته شود تا برای همیشه در اذهان عمومی بماند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر دو موضوع صنعت و اقتصاد، افزود: نظام جمهوری اسلامی از آغاز انقلاب اسلامی در دو جنگ به سر می‌برد که جنگ اول طی 10 سال نظامی بوده است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با تاکید بر اینکه دشمنان اسلامی در جنگ نظامی بدون شناخت ایران دچار مشکل علمی شدند، خاطرنشان کرد: آنها در این امر به تشکیل کنفرانس شیعه‌شناسی در بیت‌المقدس پرداختند و در آن بررسی‌های کاملی داشتند به طوری که 18 بند را نوشته و عملیاتی کردند که هیچ یک نظامی نبود. بنابراین پیروز میدان در مقابل ایران نشدند.

* تشکیل قرارگاه جهاد اقتصادی و فرهنگی در فرماندهی سپاه مازندران


وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های این نهاد مقابله با جنگ اقتصادی است، افزود: با توجه به منویات رهبر انقلاب هم‌اکنون در فرماندهی سپاه این استان قرارگاه فرماندهی جهاد اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است.

بابایی با تاکید براینکه به گفته ولی فقیه جنگ نفت نامش اقتصاد مقاومتی نیست و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر خام‌فروشی نیست، اضافه کرد: اصل این امر بر استفاده از کالاهای ایرانی و تولید آن است و سپاه در این راستا حامی دولت است و در عرصه ماموریت‌ها فعالیت خواهد داشت.

فرمانده سپاه کربلا مازندران از وظایف و ماموریت مهم فرماندهان ناحیه سپاه را ایجاد قرارگاه جهاد اقتصادی و فرهنگی دانست و گفت: در این زمینه باید علاوه بر ورود سپاه و بسیج دیگر ادارات و نهادها و دستگاه‌های اجرایی در هر برنامه‌ای با یکدیگر ورود پیدا کنند.

* ساخت 3 فرهنگ‌سرای مقاومت در مازندران


بابایی با تاکید براینکه امروزه در بدنه سپاه نیاز به زیرساخت‌های بسیاری برای این تبلیغ اساسی است، اضافه کرد: در نشست‌هایی با سردار نقدی رئیس سازمان بسیج کشور و رایزنی‌های انجام گرفته با استانداری مازندران و فرمانداری، سه فرهنگ‌سرا مقاومت و مشاهیر در این استان احداث می‌شود.

وی یادآور شد: این سه فرهنگ‌سرا در شهرهای ساری و آمل و دیگر در غرب استان راه‌اندازی می‌شود که به نوعی تبلیغ و شناساندن مشاهیر و علمای جلیل‌القدر هر یک از شهرستان‌های این استان به جهان اسلام است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: شهرستان آمل با وجود علمای بزرگ و تاریخی و یک منطقه عالم‌پرور، وجود تمثال‌های این افراد لازم است و باید در ورودی‌های این شهر با نماد برجسته قرار گیرد تا مسافران و گردشگران این عالمان بزرگ را بشناسند.

بابایی با اعلام اینکه همچنین با دستور سرادر نقدی در مراکز هر یک از استان‌های کشور دهکده مقاومت راه‌اندازی می‌شود، گفت: این دهکده به صورت شهربازی با رویکرد مقاومتی و با تربیت نسل‌هایی به عنوان بچه‌های مقاومتی ایجاد می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲