اختصاصی / اقدام هتاکانه کارگردان ورشکسته فتنه نسبت به مراجع تقلید

هرزه گری های نوری زاد تمامی ندارد

تاریخ انتشارجمعه ۲۹ دی ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۶
کد مطلب : ۱۲۶۷۷
بوقچی کودن فتنه که با حرکاتی ناشیانه و دور از فهم با انتشار کلیپ رقاصی و دعوت مراجع اسلام به دیدن آن نه تنها ماهیت خویش را از پیش آشکار تر کرده که چیزی جز هرزه گی از آن نمیتوان نام برد، دیگر در بین اپوزیسیون هم با این ادا اطورها جدی گرفته نمی شود.
۰
plusresetminus
هرزه گری های نوری زاد تمامی ندارد
اختصاصی بلاغ-محمد نوری‌زاد کارگردان ورشکسته و یکی ازفعالین فتنه 88 که در فحاشی علیه نظام با نوشتن دروغ نامه های غیر مستند به ولایت فقیه آنهم از سر توهم در تخریب ماهیت  انقلاب اسلامی و حتی توهین به امام خمینی (ره) ید بیضایی دارد .
و همچنین با بوی کبابی که از دستگاه های جاسوسی غرب در جهت ایجاد شبهه وسلب اعتماد عمومی مردم از نظام ، ستون اصلی نظام را نشانه رفت تا جاییکه همین امر سبب می شد نوشته هایش به سرعت توسط رسانه های ضد انقلاب از جمله بی بی سی ، بالاترین ، صدای امریکا و ... منتشر گردد، شارژ می شد.
این روزها آنچنان دچار سرخوردگی و درماندگی شده است که دراقدام هتاکانه دیگری مراجع تقلید را دعوت به دیدن یک فیلم موهن کرد.

گرچه این ضد انقلاب علنا خود را بهایی دانسته و از زمره اسلام خارج شده است اما در همان چند دست نوشته ای احمقانه که مدعی اسلام و انقلاب شده بود و حکومت اسلامی را با قیاس با آموزه های اسلام، اسلامی ندانسته و با نوشته های بی سر و ته و بر اساس ادعاهای پوچ به قولی به دنبال افشاگری بود آنچنان دچار فضاحتی شده است که در یادداشتش به مراجع عظام نوشته است:«من از همه ی مراجع تقلیدمان که با فتاوا و تحکم های اسلامی خود حتماً در این اندوه‌سازی بزرگ و ملی نقشی حتمی و محوری داشته و دارند، تقاضا می کنم به این فیلم و موسیقی دلنشینش توجه کنند.»
این ضد انقلاب که همه نزدیکانش آن را قریب به اتفاق دچار آشفتگی روحی و اختلال شخصیتی می دانند ؛ هنوز فرق موسیقی مبتذل و هنر اصیل موسیقی ایرانی را نمی داند ، پرده دری را به جایی رسانده است که از مراجع خواسته است  به خیلی از کارها،از قبیل«ترویج موسیقی مبتذل و...» کاری نداشته باشند ؛چرا که ممانعت مراجع از این عمل قبیح و دور از آموزه های قرانی،جامعه را به ورطه افسردگی کشانده است.
 امثال نوری زاد که شکمشان پر شده از مال حرام باید هم  موسیقی مبتذل را که در اصل با فطرت انسانی که طالب آرامش، تفکر و عطوفت بوده؛ ناسازگار است،عامل شادی جوانان و جامعه معرفی کنند و از طرفی بی قیدی و بی توجهی به آموزه های اخلاقی ،هیجان های زودگذر ، زندگی حیوانی و شهوت رانی را بصراحت برای جامعه تجویز کنند چرا که ترویج فساد، فحشا و نابسامانی اجتماعی یکی از شیوه های مرموزانه دشمن برای از هم پاشیده شدن بنیان خانواده های ایرانی و ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران است.
  نوری زاد همچنان با نوشتن این دروغ شاخ دار که «انقلاب اسلامی که آمد، نخستین چیزی را که ذبح فرمود، لبخند بود» خواست دوباره با همان ادبیات مکارانه دست به تخریب جامعه بزند، در صورتی که مقام معظم رهبری یکی از ضرورتهای جامعه را، لبخند می دانند و در اینباره تاکید کردند؛"لبخند یکی از نیازهای زندگی انسان است. زندگی بی شادی و لبخند، زندگی دوزخی است. زندگی بهشتی، زندگی با لبخند است. حضرت علی علیه السلام فرمود:«المؤمن بشره فی وجهه و حزنه فی قلبه» اگر غصه ای دارید، باید در دلتان نگه دارید. مؤمن این طوریست. لبخند و شادی مؤمن در چهره اوست. اصلا چهره ها بایدشاد باشد."
و از طرفی امام خمینی (ره) در همان اوایل انقلاب اسلامی به آن دسته از افرادی که در رسانه ها با افکاری باطل در پی نشر و ترویج ابتذال فرهنگی به بهانه شاد کردن بودند ،هشدار داده است :"مگر فکر ما انسان ها سطل زباله است که اجازه دهیم آن را پر کنند از اطلاعات بی مصرف؛ پر کنند از تصاویر و برنامه های بیهوده، درگیر کنند با برنامه های بی خاصیّت و با جریانات جنایی فیلم های خیالی.
جوانی که ذهنش را مشغول کردند به این سوژه ها و فیلم ها و موسیقی ها و این برنامه های لغو، آیا او دیگر  به فکر امام زمان علیه السلام و وظیفۀ خود در عصر غیبت امام زمان علیه السلام می افتد؟
وقتی تمام فضای فکری جامعه را با این مسائل لهو و لغو پر کردند، چه جایی برای تفکر پیرامون این مسائل مهم و سرنوشت ساز می ماند که هدف، از زندگی پرداختن به این امور است."
این بوقچی کودن فتنه که با حرکاتی ناشیانه و دور از فهم با انتشار این کلیپ رقاصی نه تنها ماهیت خویش را از پیش آشکار تر کرده که چیزی جز هرزه گی از آن نمیتوان نام برد ،دیگر در بین اپوزیسیون هم با این ادا اطورها جدی گرفته نمی شود تا آنجا که باز هم باید شاهد بالا بردن کاسه غلط کردم وی پیش هم فکرانش باشیم و بگوید اگر نتوانستم از دستورات شما اینبار با شگردی نخ نما شده تر با هدف قرار دادن مراجع تقلید کاری از پیش ببرم و مخاطبان در حال ریزش فتنه گران را جذب کنم ؛پوزش بخواهم و عذر خواهی می کنم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴