تاریخ انتشارجمعه ۲۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۱۲۶۴۹
علی اکبر رائفی پور روز گذشته در بهشهر گفت: امروز فتنه ای در کشور در حال وقوع است که از جنس مذهب و در حوزه های علمیه است؛ رد پای دشمن در این فتنه روشن است.
۰
plusresetminus
فتنه ای جدید از جنس مذهب و در حوزه های علمیه در حال شکل گیری است
به گزارش خبرنگار بلاغ در بهشهر،علی اکبر رائفی پور در پنجاه و هفتمين يادواره شهيد نواب صفوي وشانزدهمين يادواره شهداي پايگاه شهيد نواب بهشهر در خصوص تهدیدهای فراروی انقلاب اسلامی اظهار کرد: برای آن که بفهمیم چه تهدیداتی فراروی انقلاب اسلامی است باید انقلاب های اسلامی گذشته را بررسی کنیم، از ۳۵۰۰ سال پیش تاکنون تنها شش انقلاب اسلامی رخ داده است.
وی در خصوص این شش انقلاب گفت: انقلاب های موسی، داوود، سلیمان، حضرت رسول(ص)، امیرالمونین (ع) و امام حسن مجتبی(ع) شش انقلابی بودند که منجر به حکومت اسلامی شدند.
استاد دانشگاه با بیان اینکه داستان حضرت موسی پر از عبرت است و تنها داستان صرف نیست، ادامه داد: خداوند در قرآن این شاخص ها و انقلاب ها را در قالب داستان حضرت موسی بررسی می کند و تمام فاکتورهای آن را به ما می دهد.
محقق یهود شناس ضمن بررسی انقلاب الهی بزرگ حضرت موسی(ع) و عوامل شکست آن درخصوص ادعای خدایی استکبار اظهار داشت: فرعون علاوه بر اینکه یک ماجرای تاریخی است در تمام دوره ها به عنوان گروه ستمکار وجود دارد و گذاره های او نیز همواره هستند،
یکی از این گذاره ها شخصی به نام هامان است. هامان وزیر معروف فرعون بوده است. آیا امروزه صهیونیسم جهانی دارای این بازوی سیاسی و نظامی نیست که در بسیاری از جنایات آنها نقش دارند و صهیونیسم جهانی برای کشورگشایی خود از سربازان آنها استفاده می کنندسربازانی تحت عناوینی چون ناتو و ارتش آمریکا . امروزه جنایتی در دنیا نیست که این بازوی نظامی و سیاسی در آن نقش نداشته باشد
این کارشناس حوزه دشمن شناسی شرایط امروز را هم مشابه همان شرایط دانست و گفت: کاهنان برای حکومت فرعون مشروعیت ایجاد می کردند و او را خدای مردم می خواندند از این رو مردم هیچگاه بر علیه خدای خویش اعتراض و قیام نمی کردند. همانند سیستم استکباری که شورای امنیت دارد، هیچگاه به ضرر خودشان تصمیم نمی گیرند.
پژوهشگر عرصه صهیونیست با بیان اینکه سحر فرعون برای او مشروعیت دینی می آورد، بیان کرد: استکبار جهانی در تلاش است تا فرعون جدید را در جهان برپا کنند که تحقیق درباره گروه های صهیونیسم مانند فراماسونری این حقیقت را بهتر روشن می کند.
رائفی پور تهدیدهای آمریکا و اسرائیل را همیشگی دانست و گفت: آمریکا اگر می توانست ایران را می زد و  آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند یک حقیقت است، ما اگر بلایی سرمان بیاید از داخل است.
محقق یهود شناس افزود: امام علی(ع)  با آن شخصیتش بر سر انقلابش بود اما بازهم شکست خورد، اما انقلاب امام مهدی (عج) شکست ندارد و همه آزمون ها قبل از انقلاب گرفته می شود.
استاد دانشگاه با بیان اینکه انقلاب موسی را دو چیز تهدید می کرد، این تهدیدها را برای انقلاب اسلامی ایران هم صادق دانست و تصریح کرد: قرآن قارون و سامری تهدید های بنی اسرائیل را بیان می کند.
وی با بیان اینکه قارون پسرعموی موسی بود که پیامبری و معجزاتش را قبول داشت، تصریح کرد: قرآن به مخاطبانش می گوید از کنار قارون، جریان قارونیزیم را که خودی است بشناسید.
رائفی پور ظهور حضرت موسی و معجزاتش را دلیل ترس فرعونیان و قبطی ها دانست و گفت: موسی از فرعون خواست ایمان بیاورد و اگر ایمان نمی آورد حداقل اجازه بدهد که وی بنی اسرائیل را با خود از مصر خارج کند ولی فرعون نمی خواست نیروی کار مفت را از دست بدهد برای همین مدام زیر قولش می زد و هربار بلایی مثل خونی شدن نیل و باریدن وزغ از آسمان بر سر فرعونیان می آمد.
وی با اشاره به واقعه هجوم ملخ ها به مصر گفت: قارون از رانت اطلاعات با حضرت موسی استفاده کرد و زر اندوز شد.
استاد دانشگاه افزود: حضرت علی(ع) بعد از خلیفه سوم در حالی به قدرت رسید که همه خواص از پول بیت المال چاق و چله شده بودند اما امام گفت دینار به دینار این ثروت های حرام را از شما پس می گیرم حتی اگر کابین زنانتان کرده باشید.
رائفی پور تصریح کرد: برای همین بود که امثال طلحه وزبیر می روند جنگ راه می اندازند چون منافع و ثروتشان در خطر بود.
استاد دانشگاه تاکید کرد: امروز انقلاب اسلامی را هم جریان زراندوز و قارونی تهدید می کند و اگر آن را به موقع جمع نکنیم ، مثل انقلاب موسی و امام علی(ع)، انقلاب اسلامی را هم بر زمین می زنند.
رائفی پور با بیان اینکه خطر سامری گرایی همچون قارونیزم انقلاب اسلامی را تهدید می کند، گفت: قرآن مسئله سامری را بررسی می کند تا حجت بر ما تمام شود و همان اشتباهات را نکنیم.
پژوهشگر عرصه صهیونیست فتنه جدید انقلاب اسلامی را مذهبی و مشابه فتنه سامری دانست و در این خصوص تصریح کرد: امروز فتنه ای در کشور در حال وقوع است که از جنس مذهب و در حوزه های علمیه است؛ رد پای دشمن در این فتنه روشن است.
این کارشناس حوزه دشمن شناسی ادامه داد: یک صدایی در اینترنت می گذارند که می گوید: یزید هم در قیامت بخشیده می شود هر چند مشخص است این حرف اشتباه است و تنها از روی ذوق زدگی گفته شده است؛ اما چرا این صداها الان در اینترنت پخش می شود؟
 
رائفی پور این مسائل  را مسائلی علمی است که باید در دانشگاه و حوزه مورد بحث قرار بگیرد : خطر بزرگی است که اگر این بحث ها را به کوچه و بازار بکشیم، از دل آن تکفیر بعضی از افراد و علما بیرون می‌آید.
استاد دانشگاه با اشاره به اینکه به راحتی انقلاب نکردیم که آن را به راحتی از دست بدهیم، در خصوص اقدامات دشمن تصریح کرد: این بار اگر دشمن بخواهد ما را بزند طاغوت علم نمی کند، بلکه از دل خود مسلمانان بر انقلاب ضربه می زنند.
این کارشناس در پایان سخنان خود با بیان اینکه وعده الهی است که اسلام در برابر کفر شکست نخورد، تصریح کرد: تهدید اصلی خودی ها هستند، خداوند به هیچ بنده ای چک سفید امضا نداده است، اگر لیاقت نداشته باشیم و مراقب نباشیم خدا همان بلایی که سر بنی اسرائیل آورد را سر ما نیز می آورد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
مصطفي
سلام. مطلب جالبي بود ... فقط اينكه كي گفته رائفي پور دكتره... كارشناسي ارشد رشته حسابداري جديدا دكتر شده ... خواهشا ارزش دكتر رو پائين نيارين.... البته مغزش به اندازه 100 تا دكتر كار مي كنه.