نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت رعایت مسائل اخلاقی و فرهنگی در بخش گردشگری گفت:‌ وظیفه حاکمیت است که در بحث مسائل فرهنگی و اخلاقی نسل جوان توجه ویژه‌ای داشته باشد.
۰
plusresetminus
به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری در جلسه شورای اداری استان مازندران در که با حضور معاون اول رئیس‌جمهور در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: مازندران به کل کشور خدمات می‌دهد اما در این بخش مشکلات زیادی دارد.

وی یکی از مشکلات مازندران را وضعیت راه‌های این استان برشمرد و افزود: کمربندی‌های استان مشکلات زیادی دارند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مازندران دارای بحران بیکاری است، خاطرنشان کرد: یکی از قابلیت‌های ویژه مازندران پروژه مرغ لاین که یک پروژه ملی کشور است، در این بخش نیازمند توجه خاص هستیم.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت مسائل اخلاقی و فرهنگی در بخش گردشگری گفت:‌ وظیفه حاکمیت است که در بحث مسائل فرهنگی و اخلاقی نسل جوان توجه ویژه‌ای داشته باشد.

نماینده مردم بهشهر نکا و گلوگاه در مجلس نیز در این جلسه با اشاره به اینکه 36 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد اما هنوز فرزندان شهدا در استان بیکار هستند،‌خواستار رسیدگی به وضعیت اشتغال فرزندان شهدا شد.

احمدعلی مقیمی با اعلام اینکه یارانه شیر از سال 92 هنوز محقق نشده است، خواستار پرداخت یارانه این بخش شد.

وی تسریع در پرداخت مطالبات گندم‌کاران و کلزاکاران را از دیگر مطالبات کشاورزان این بخش عنوان و خاطرنشان کرد: این مسئله موجب سلب اعتماد کشاورزان می‌شود.

نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه در ادامه ارتقاء گمرک بندر امیرآباد را به عنوان یک بندر ملی ضروری برشمرد و گفت:‌ تسریع در اتمام سد گلورد ضروری است.

مقیمی خواستار مدیریت یکپارچه میانکاله شد و اظهار کرد: میانکاله ملک مازندران است و در جزیره آشوراده نیز سند منقوله‌دار به نام مازندران ثبت شده است، اما 200 هکتار از آشوراده به استان دیگر بخشیده شده که در این زمینه دولت مصوب کرده که آشوراده در اختیار مازندران قرار گیرد.

وی در پایان با بیان اینکه محیط‌زیست برای ساماندهی این منطقه 8 هزار متر زمین برای مرزبانی نیاز دارد، گفت: باید میانکاله به صورت یکپارچه مدیریت شود.

مقیمی در پایان گفت:‌ نباید همه چیز را به مذاکره گره بزنیم تا مطالبات مردم بالا برود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما