تاریخ انتشاردوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۱۲۱۰۲۰
فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: کاهش ضایعات برنج و افزایش تولید از خواسته‌های اصلی کشاورزان است.
۰
plusresetminus
کاهش ضایعات و افزایش تولید خواسته‌ اصلی کشاورزان است
به گزارش بلاغ،به نقل از آوای شمال سیف الله فرزانه در آئین افتتاح کارخانه شالیکوبی مدرن در روستای تجکنار شهرستان محمودآباد گفت: تولید و اشتغال امری ضروری برای پیشرفت اقتصادی جامعه است و امروز با احداث این کارخانه شالیکوبی، علاوه بر توجه به این مهم، سایر فعالان بخش صنعتی نیز تشویق به انجام اشتغال‌زایی در حوزه صنعت کشاورزی می‌شوند.

وی افزود: کاهش ضایعات برنج و افزایش تولید از خواسته‌های اصلی کشاورزان است که با ساخت واحدهای مدرن و پیشرفته گام بزرگی در جهت تحقق این امر برداشته می‌شود.

فرماندار محمودآباد با اشاره به ارزش سه میلیارد تومانی این بنای صنعتی اظهار کرد: امروزه کشاورزی توجیه اقتصادی ندارد اما سرمایه گذاران با احداث این واحدها به کمک کشاورزان می‌آیند و یقیتاً وجود این واحدها بخش اعظمی از مشکلات اقتصادی کشاورزان را کاهش می‌دهد.

فرزانه در پایان با بیان اینکه محمودآباد دارای ظرفیت‌های بالقوه بسیاری است، تصریح کرد: بخش زیادی از این ظرفیت‌ها شناسایی و آسیب شناسی شده و ما باید بتوانیم از این ظرفیت‌ها درخدمت تولید و صنعت استفاده کنیم به‌طوری‌که اگر این ظرفیت‌ها مورد استفاده قرار بگیرد، نیازی به بودجه دولتی در این شهرستان نداریم./آ

انتهای پیام/
منبع : مشهدسر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰