تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹
کد مطلب : ۱۱۸۸۷۱
دریای مازندران در تعطیلات عید فطر ۱۲ قربانی و غریق داشت.
۰
plusresetminus
غرق شدن ۱۲ نفر در دریای مازندران در 24 ساعت
به گزارش بلاغ، با آنکه در استان مازندران ۹۴ طرح سالمسازی دریا اجرا می شود اما شنا در مناطق غیرمجاز سبب غرق شدن ۱۲ هموطن در تعطیلات عید فطر شد.
 
فرهاد مصدری رئیس مرکز فوریتهای پزشکی مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ مورد غرقی داشتیم که در شهرهای محمود آباد، نور، بابلسر گزارش شده است.
 
وی بیان داشت: همچنین یک کودک ۶ ساله نیز در رودخانه هراز در منطقه وانا که دچار ضربه سر و آسیب به لگن شده بود توسط همکاران پایگاه گزنک به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شد.
 
اقامت حدود سه میلیون مسافر
 
 علی نبیان معاون استاندار مازندران نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه میزان اقامت مسافران از ۲۵ تیرماه تا شنبه شب به مرز سه میلیون نفر رسیده است گفت: در روز ۲۵ تیرماه بیش از ۸۰۰ هزار و ۱۷۳ نفر و در روز ۲۷ تیرماه نیز یک میلوین و ۳۹ هزار و ۲۷۷ نفر شب اقامت در استان داشتیم که در مجموع آمار سه روزه به مرز سه میلیون نفر رسیده است.
 
وی با اشاره به افزایش شمار مسافران همزمان با موج دوم سفرهای تابستانه در استان گفت: این افزایش درحالیست که شرایط جوی استان همراه بارندگی بوده است و پیش بینی بارشها شده و به هموطنان اطلاع رسانی شده بود.
 
نبیان تصریح کرد: اقامت حدود سه میلیون نفری مسافر در آغاز موج دوم سفرهای تابستانه درحالیست که در سفرهای نوروزی امسال در مجموع بیش از ۱۰ میلیون مسافر شب در استان اقامت داشته اسند. /آ
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴