تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۱۱۷۹۵۷
رئیس نظام صنفی فریدونکنار گفت: جشنواره خوشه‌های طلایی زمینه‌ای برای تثبیت برنج فریدونکنار در کشور است.
۰
plusresetminus
جشنواره خوشه‌های طلایی زمینه‌ای برای تثبیت برنج فریدونکنار در کشور
به گزارش بلاغ، محمدمهدی اسماعیلی‌کناری در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره خوشه‌های طلایی فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: پتانسیل زیادی در بین تجار و بخش کشاورزی در فریدونکنار وجود دارد و باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

وی تصریح کرد: این نخستین باری است که در فریدونکنار یک مسئول عالی‌رتبه در تصمیم‌گیری‌ها از اصناف و بازاریان استفاده می‌کند.

رئیس نظام صنفی فریدونکنار افزود: در گذشته تفکرات غلطی داشتیم، چرا که در چنین جلساتی از تجار فقط در مسائل مالی استفاده می‌کردند و این امر حس بی‌اعتمادی و گریز از مشارکت را به وجود آورده بود.

اسماعیلی‌ بیان کرد: برخی از شهرستان‌ها در تولید محصولات پیشرو بودند اما چون ثبت آن محصول را پیگیری نکردند از سوی شهرهای دیگر دزدیده شد.

وی اضافه کرد: برنج فریدونکنار از لحاظ کیفی و فنی در کشور سرآمد است و اگر نتوانیم این برنج را به برند فریدونکنار تبدیل کنیم و به کشور معرفی نشود سوء‌استفاده زیادی صورت می‌گیرد.

رئیس نظام صنفی فریدونکنار خاطرنشان کرد: این جشنواره می‌تواند زمینه‌ای برای تثبیت برنج فریدونکنار در سطح کشور باشد.

این مسئول بیان کرد: افراد در کارگره‌های مشخص جشنواره حضوری فعال داشته باشند تا جشنواره با قدرتی را برگزار کنیم.

اسماعیلی تاکید کرد: بخش مهمی از این جشنواره برگزاری نمایشگاه برنج است و تجار فریدونکنار می‌توانند محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه کنند و با توجه به توریست‌پذیر بودن فریدونکنار این محصولات به آسانی قابل تبلیغ و فروش است.

وی در پایان گفت: یکی از پروژه هایی که قرار است در این جشنواره به طور جدی پیگیری شود رسانه ای کردن آن است تا به صورت نوشتاری و ملی روند برگزاری جشنواره تبلیغ و توضیح داده شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴