تاریخ انتشارجمعه ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۴
کد مطلب : ۱۱۶۵۸۴
دبیرکل حزب الله لبنان افزود: خداوند به ما امر کرده که در برابر دشمن به جهاد بپردازیم نه اینکه گوشه‌ای بنشینیم و فقط دعا کنیم؛ دفع دشمن با عمل ممکن است و دعا مکمل عمل است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان که بصورت مستقیم از شبکه المنار پخش می شد، با بیان ملزومات، آداب و آثار دعا گفت: کسی که سرزمینش در اشغال است و یا دشمن او را تهدید می کند نباید سکوت کند و در گوشه ای بنشیند. خداوند به ما امر کرده است که در برابر دشمن به جهاد بپردازیم نه اینکه گوشه ای بنشینیم و فقط دعا کنیم. دفع دشمن با عمل ممکن است و دعا مکمل عمل است.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: وضعیت جهان عرب و اسلام بسیار وخیم است و برای حل معضلات و بحران ها باید از سلاح دعا و عمل استفاده کنیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود افزود: سالهای اخیر بدترین سالها برای جهان عرب و اسلام بوده است. امت اسلامی در این روزها نیازمند دعای همراه با عمل است. نجات امت عربی و اسلامی نیازمند تلاش فکری و فرهنگی و حضور در صحنه و جهاد و همکاری و وحدت و صب و پایداری و همچنین دعاست. در جنگ 33 روزه اگر دعای مردم لبنان و دیگر کشورها نبود، پیروزی حاصل نمی شد زیرا بر اساس محاسبات مادی ما پیروز نمی‌شدیم. باید برای آزادی فلسطین و دفع فتنه تکفیری‌ها دعا کنیم. باید امام خامنه‌ای را در این روزهای حساس و سخت‌ترین مرحله تاریخ امت اسلامی دعا کنیم و همچنین رزمندگان و اسرا و مفقودان‌مان را از یاد نبریم.
منبع : نسیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴