تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۱۱۵۶۸
فرمانده سپاه کربلای مازندران در خصوص رزمایش بزرگ پیامبر اعظم(ص)گفت:رزمایش بسیجیان در قالب گردان های واکنش سریع جلوه دیگری از حضور بسیج در عرصه دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است.
۰
plusresetminus
رزمایش بزرگ پیامبر اعظم(ص) نشان دهنده حضور بسیج در دفاع از ارزشهاست
بلاغ-سردار شاهچراغی در گفتگو با خبرنگار ما در بابلسر گفت: رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در تمامی شهرستان های استان مازندران برگزار می شود.
فرمانده سپاه کربلای مازندران اظهار داشت: بسیج در طول 32 سال انقلاب اسلامی نشان داد در هر عرصه ای که نیاز به حضور داشت با اقتدار شرکت  میکند که مهمترین و مؤثرترین آن 8 سال دفاع مقدس بود.
وی با توجه به تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی(ره) بیان داشت: امام با دید و نگاه الهی که داشتند دستورتشکیل بسیج را برای تداوم انقلاب براي اقتدار جهانی اسلام صادر فرمودند.

شاهچراغی با اشاره به لزوم تشکیلات منسجم بسیج گفت: بعد از دفاع مقدس دشمنان نظام و یاران بی بصیرت در یک هجمه هماهنگ همنوا شدند که دیگر نیاز به بسیج نمی باشند که امام راحل با درایت و هوشمندی از بسیج به عنوان عنصر جدا نشدنی انقلاب نام برده فرمودند که بسیجی باید در وسط میدان باشد تا ارزش های اسلام ناب محمدی زنده بماند و دیدیم که در تمامی صحنه ها و توطئه هایی که در مسير انقلاب پیش آمد اگر حضور بسیج نبود انقلاب نمی توانست از گردنه ها به سلامت عبور کند از جمله آن فتنه آمريكايي ، انگليسي و اسرائيلي 88 وخلق حماسه 9دی كه سران فتنه را سر جاي خود نشاندند و براي هميشه در زباله دان تاريخ فرستادند.

فرمانده سپاه کربلا در اطاعت بی چون وچرای بسیجیان از مقام ولایت و ولی امر مسلمین امام خامنه ای ،تاکید کرد:امروز بسیجیان ایران اسلامی علی الخصوص بسیجیان استان مازندران بیش از هر زمان دیگری آماده اجرای دستورات معظم له در دفاع از ارزش ها ودستاورد های انقلاب در عرصه های مختلف علمی ، فرهنگی ،ورزشی،سازندگی وخدمت رسانی به مردم می باشند.
سردار شاهچراغی در پایان تصریح کرد:تجمع گردان های واکنش سریع بسیجیان در سراسر استان وبرگزاری رزمایش بزرگ پیامبر اعظم (ص)سپاه کربلا در اردوگاه سردار شهید قصابیان بابلسر لبیک بسیجیان مازندران به ندای امام خامنه ای می باشد كه تا آخر براي دفاع از ارزش ها با الگوپذيري از كربلاي حسين(ع) ايستاده ايم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴