تاریخ انتشارشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۵
کد مطلب : ۱۱۴۸۶۷
سخنگوی اورژانس مازندران از غرق شدن 4 نفر در دریای مازندران خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش خبرنگار بلاغ، ذکریا اشک‌پور با اشاره به غرق شدن همزمان دو برادر تهرانی 28 و 30 ساله در سواحل ایزدشهر شهرستان نور، اظهار کرد: این 2 برادر در خارج از طرح دریا در حال شنا بودند که غرق شده و جان خود را از دست دادند.

وی در ادامه به دیگر حادثه غرق شدگی در منطقه سرخرود محمودآباد نیز اشاره کرد و گفت: خانم 36 ساله اهل تهران در این ساحل در حال غرق شدن بود که با اقدامات نیروهای امدادی سریعا از آب خارج شد.

سخنگوی اورژانس مازندران بیان کرد: این فرد پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار منتقل شد.

اشک‌پور از غرق‌شدگی منجر به فوت خانم 24 ساله اهل سوادکوه در سواحل عباس‌آباد روبه‌روی دادگستری این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این خانم در خارج از طرح‌های دریا غرق شد.

وی همچنین از غرق شدن دو برادر اهل آستانه‌اشرفیه در ساحل رامسر خبر داد و خاطرنشان کرد: این دو برادر هشت و 15 ساله در پلاژ صدف این شهرستان در حال شنا بودند که با اقدامات انجام‌شده برادر هشت ساله از دریا خارج و توسط همکاران اورژانس به بیمارستان امام سجاد (ع) این شهرستان منتقل شد و با اقدامات درمانی به‌موقع از حادثه نجات پیدا کرد.

سخنگوی اورژانس مازندران درباره سرنوشت برادر 15 ساله این خانواده، گفت: این فرد به‌دلیل قرار گرفتن طولانی‌مدت در دریا، غرق شد که جسد وی پس از یک‌ساعت از آب خارج شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴