تاریخ انتشاردوشنبه ۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۱۱۱۵۵۵
در پی شایعه و اقدام گسترده قرنطینه‌ای در برخی شهرهای مازندران و بازدید خانه به خانه برای کشف بیماری آنفلانزای مرغی، مازندرانی‌ها متحیر از عدم پاسخگویی مسئولان در صحت یا نادرستی شایعه، تنها زیان‌های فراوان به مرغداران استان خود را شاهدند.
۰
plusresetminus
رئیس جهاد کشاورزی مازندران: نتیجه شایعه، زیان‌های زیاد به پرورش طیور مازندران بود
دلاور حیدرپور در گفت‌وگو با بلاغ سازمان دامپزشکی کشور را مسئول مهار و جوابگو، بیماری آنفلانزای مرغی در شمال کشور دانست و اظهار کرد: برای جلوگیری از نشر اکاذیب و به واسطه حساسیت این مشکل قرار بر این شد سخنگو و یا خود رئیس دامپزشکی کشور جوابگوی رسانه‌ها باشد.

وی با انتقاد از نشر اخبار کذب در شبکه‎های اجتماعی، افزود: در ابتدای امر و با تشدید شایعه، جو نا مناسب و اخبار کذبی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، که قطعا ضرر و زیان‌هایی به پرورش طیور استان وارد کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه این مشکل و بیماری امری تخصصی است، بیان کرد: اداره‌کل دامپزشکی و مراکز تخصصی این بیماری باید جوابگو باشند، و در خواست ما از رسانه‌ها و مردم در شبکه‌های اجتماعی این است به هر شایعه‌ای توجه نکنند.

این مسئول گفت: الحمدالله با کنترل کانون‌های بیماری و معدوم‌سازی توسط اداره‌کل دامپزشکی، این ویروس مهار شد و نباید نگرانی در سطح کشور وجود داشته باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴