فرماندار بابل گفت: موضوع فرهنگ و بودجه‌های مرتبط با آن چون دولتی شده است، خوب جواب نمی‌گیریم، در مقابل اگر کار مردمی شود، موفق هستیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از بابل‌نومه، رجب ملائی در دیدار با گروه حامیان ولایت بابل با اشاره به این مطلب که واقعیت این است شاخص‌ها نشان می‌دهند وضعیت ما در امور اجتماعی، فرهنگی و مذهبی در جامعه مطلوب نیست، اظهار کرد: ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی، بیکاری، اعتیاد و طلاق نشان‌دهنده این است که ما از اعتقادات دینی و مذهبی دورشده‌ایم.

وی افزود: حقیقت این است که متاسفانه جوان ما به جای روی آوردن به اعتقادات مذهبی، رو به اعتیاد و موادمخدر، اینترنت یا ماهواره می‌آورد و خود را به منجلاب می‌کشاند، حال بررسی کنید چه کسی مقصراست؟

فرماندار ویژه بابل با انتقاد از ناکارآمدی اعتبارات فرهنگی دولت، یادآور شد: متاسفانه موضوع فرهنگ و بودجه‌های مرتبط با آن چون دولتی شده است، خوب جواب نمی‌گیریم، در مقابل اگر کار مردمی شود، موفق هستیم.

این مسئول بیان کرد: گروه‌های مردمی اثربخشی بیشتری دارند و نباید به یک سازمان یا نهاد مشخصی وصل شوند تا اثربخشی خود را از دست ندهند، هر وقت به غیر زبان خود تبلیغ کردیم موفق هستیم و نباید تفاوتی درقول و فعل ما باشد.

ملائی تخصیص اعتبار به حوزه فرهنگ را سرمایه‌گذاری مناسب در این زمینه دانست و گفت: دولت هر گونه هزینه‌ای در بحث فرهنگی کند، در واقع از هزینه‌های دیگر در دادگاه، کلانتری و زندان‌ها می‌کاهد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴