در کتاب «آداب روزه‌داری، احوال روزه‌داران» منتشر شد؛

فضایل و برکات ماه مبارک رمضان در بیانات رهبر انقلاب

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۱۱۰۲۱۸
شروع ماه مبارک رمضان، در حقیقت عید بزرگى براى مسلمانان است و جا دارد که مؤمنین، ورود این ماه را به هم تبریک بگویند و یکدیگر را به استفاده‌ى هرچه بیشتر از این ماه توصیه کنند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، کتاب «آداب روزه‌داری، احوال روزه‌داران» از بیانات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) رهبر معظّم انقلاب اسلامی به کوشش علیرضا مختارپور قهرودی توسط انتشارات انقلاب اسلامی در بهار سال جاری تجدید چاپ گردید.

کتاب حاضر گزیده‌ای از مجموعه‌ی توصیه‌ها، نصایح، تحلیل‌ها و مواعظی است که در ماههای رمضان در طول 22 سال گذشته  از سال 1369 تا 1390  در بیانات معظّمٌ‌له ارائه شده است.

فضایل و برکات ماه مبارک رمضان در بیانات رهبر انقلاب
 
در بخشی از این کتاب آمده است:

"قال الله الحکیم فی کتابه: یا ایّها الّذین آمنوا کتب علیکم الصّیام کما کتب على الّذین من قبلکم لعلّکم تتّقون."

شروع ماه مبارک رمضان، در حقیقت عید بزرگى براى مسلمانان است و جا دارد که مؤمنین، ورود این ماه را به هم تبریک بگویند و یکدیگر را به استفاده‌ى هرچه بیشتر از این ماه توصیه کنند. چون ماه ضیافت الهى است، در این ماه فقط مؤمنین و کسانى که اهل ورود در این ضیافتند، بر سر سفره‌ى پروردگار منّان و کریم مى‌نشینند. این، غیر از سفره‌ى عام کرم الهى است که همه‌ى انسانها، بلکه همه‌ى موجودات عالم از آن بهره‌مندند؛ این، سفره‌ى خواص و ضیافت خاصان پروردگار است.

رمضان؛ ماه خودسازی و عبادت

ماه رمضان، بهار خودسازی و عبادت، بهار قرآن، بهار توجّه و ذکر و استغفار و استغاثه‌ی به خدا، در پیش است؛ آن را قدر بدانید. همه‌ی قشرهای مردم  مخصوصاً جوانان ماه رمضان را مغتنم بشمارند، به خدا پناه ببرند، هدایت و عنایت او را طلب کنند، به او اتّکال نمایند و از دشمنانش ذره‌یی واهمه نکنند.

این کتاب در 422 صفحه به مبلغ 12000 تومان در قطع رقعی به چاپ رسیده است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از نحوه‌ی تهیّه آثار این انتشارات می‌توانند با شماره تلفن‌های  66493548 و 66483695 تماس حاصل نمایند و یا به پایگاه اطلاع رسانی WWW.BOOK-KHAMENEI.IR  مراجعه کنند./آ
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما