تاریخ انتشارجمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۱۰۸۷۴
معاون پارلمانی وزیر بهداشت،درمان و علوم پزشکی با حضور در شهرستان سوادکوه و بازدید از پروژه های وزارت بهداشت در این شهرستان گفت: وزارت راه و شهرسازی برخی از پروژه های بهداشتی را در مازندران ناتمام گذاشت.
۰
plusresetminus
وزارت راه و شهرسازی برخی از پروژه های بهداشتی را در مازندران ناتمام گذاشت
به گزارش خبرنگار بلاغ از شهرستان سوادکوه، معاون پارلماني وزير بهداشت در بازديد از مراکز بهداشتي سوادکوه و بيمارستان شهداء زيراب گفت: در طي سه سال گذشته امکانات گسترده اي به دليل ظرفيت موجود ،نيروي انساني ،تخصصي و شايستگي مردم به استان مازندران داده شده است.
دكتر محسن‌پور در خصوص مشکلات درماني و بهداشتي شهرستان سوادکوه گفت: بحث های فراوانی در خصوص مشکلات درمانی در این شهرستان انجام پذیرفاه که امیدواریم هر چه سریعتر این موانع بر طرف گردد.
وي افزود: سي تي اسکن به چند دليل از ضروريات سوادکوه است مهمترين دليل اينکه اين جاده ترانزيتي است و در حادثه ها و تصادفات اولين خطرهم خون ريزي مغز است و براي تشخيص بايد دستگاه سي تي اسکن باشد در هر صورت به کمک نمايندگان مردم موضوع سيتي اسکن در شهرستان سوادکوه را حل مي کنيم.
دكتر محسن‌پور در خصوص خودگرداني و جذب نيروي بومي بيمارستان شهداء زيراب و مراکز بهداشتي سوادکوه گفت:هزينه ماهانه پرسنلي و هزينه جاري بيش از درآمد بیمارستان است ،جذب نيروي بومي از مصوبات مجلس شورای اسلامی است که با پتانسيل موجود در شهرستان سوادکوه انجام مي شود.
معاون پارلماني وزير بهداشت در خصوص پروژه هاي نيمه کاره در سطح استان گفت: هيچ پروژه اي نداريم که در دست وزارت بهداشت و درمان بوده و ناتمام مانده باشد ، بعضي از پروژه ها مربوط به وزارت بهداشت است ولي مجري آن وزارت راه و شهرسازي ميباشد که بعلت مشکلات پرداخت دارايي بعضي از پروژه ها نيمه تمام مانده است.
وي گفت:بايد کمک کنيم با همکاري هم، گره از مشکلات درمانی مردم باز کنيم، خوشبختانه اعضاي مسئولين اين منطقه درد مردم را درک می کنند.
گفتنی است  اين بازديد باهمراهي رئيس دانشگاه علوم پزشکي مازندران ، معاون فرماندار، رئيس مرکز بهداشت سوادکوه ، رئيس بيمارستان شهداءزيراب ، شهرداران پل سفيد- زيراب- شيرگاه  و ديگر مسئولين شهرستاني انجام شد که ضمن بررسي مسائل و مشکلات اين مرکز درماني و بخش اورژانس بيمارستان شهداءزيراب سوادکوه با تعدادي از مراجعه ‌کنندگان و بيماران گفتگو و مشکلات را از زبان آنان شنيدند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴