اختصاصی/ جانشین فرماندهی سپاه کربلا در نشست تشریح برنامه های هفته بسیج:

بیداری اسلامی قطع یقین ریشه در فرهنگ بسیج دارد

تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۱۰۶۷۰
جانشین فرماندهی سپاه کربلا مازندران گفت: اگر بسیج به زعم تهدیدات دشمن مهار نشد بخاطر فرهنگ بسیجی و به واسطه آثار پربرکت خود شهداست.
۰
plusresetminus
بیداری اسلامی قطع یقین ریشه در فرهنگ بسیج دارد
به گزارش خبرنگار بلاغ در نشست خبری تشریح برنامه های هفته بسیج سپاه کربلا مازندران ،سرهنگ رحمت اله صادقی جانشین سپاه کربلا به تبیین راهبرد بسیج مستضعفین از زبان رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و با اشاره به آیه شریفه " و اعدو لهم مااستطعتم من قوه.." پرداخت و گفت:
اگر بناست دشمنان خدا و دشمنان ما از ما بترسند ، باید همه ظرفیت ها و استعدادها و همه قوای بالقوه خود را بسیج بکنیم. این آیه شریفه ، قله بسیج محسوب می شود ، نظام اسلامی باید همه قوای خود را برای حفاظت از اسلام بسیج بکند.
صادقی گفت: دو نکته در دل این آیه شریفه وجود دارد که باید گفت این آیه شریفه ، پیشگیرانه و عامل بازدارندگی برای نظام اسلامی است به همان اندازه ای که آیه شریفه " و اعدو لهم مااستطعتم من قوه.."را عملی کنیم دشمنان ما از اقتدار اسلام خواهند ترسید و این سنت الهی است.
وی در ادامه افزود : تحقق آیه شریفه " و اعدو لهم مااستطعتم من قوه.." جزء راهبردهای سپاه و بسیج محسوب می شود که باید این آمادگی دفاعی را در نهاد مردم نیز نهادینه نماید.
جانشین فرماندهی سپاه کربلا گفت: اگر بسیج به زعم تهدیدات دشمن مهار نشد بخاطر فرهنگ بسیجی و به واسطه آثار پربرکت خود شهداست. بیداری اسلامی قطع یقین ریشه در فرهنگ بسیج دارد ، مایه های انقلاب اسلامی به  نحوی در مجاهدین و انقلابیون فلسطین نهادینه شده که نوار 360 کیلومتری غزه تبدیل به مدفن سربازان اسرائیلی شده است. کسی که ادعا می کند چهارمین ارتش دنیا نتوانست از پس باریکه غزه بربیاید وبه دنبال این است که بتواند آتش بس را مبنا قرار دهد ، این نشانگر آن است که خداوند به مجاهدین خود برکت می دهد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴