کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آلوس: نیمی از بدنم بیرون از باشگاه است

فارس , 5 خرداد 1394 ساعت 11:47

بازیکن اثرگذار و کلیدی تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری خود ضمن احترام به خواست هواداران باشگاه، بر احتمال بالای ترک تیمش تاکید کرد.


به گزارش بلاغ، دنی آلوس برزیلی با اشاره به بی مهری کادر فنی و مشکلاتی که اخیرا بین او و برخی مربیان بارسلونا بوجود آمده گفت: متاسفانه برای ماندن در بارسلونا به چیزی بیش از شرایط موجود نیاز دارم، تیم به وضوح نشان داده که به من نیاز جدی ندارد و این انگیزه مرا کاهش داده است، برای درخشش در بارسلونا باید مطمئن باشی که یک مهره کلیدی هستی و حس خوبی نیست اگر بدانی که نبودنت چندان اهمیتی برای کادر فنی ندارد.


آلوس ادامه داد: خیلی دوست دارم برای فصل آینده هم در لباس بارسلونا فوتبال حرفه‌ای را تجربه کنم و البته که برای این مهم تلاش خواهم کرد اما در این شرایط خواست من زیاد مهم نیست، یک پا و سر و نیمی از بدنم بیرون از باشگاه است و این خود باشگاه بارسلونا است که درباره من تصمیم خواهد گرفت. پیشنهاداتی دارم که بررسی کردن آنها را حق خود می‌دانم و قرار نیست اگر بارسلونا مرا نخواهد در فصل آینده بدون تیم باشم، تیم‌هایی که خواهان من هستند هنوز هم از بزرگترین تیم‌های اروپایی محسوب می‌شوند و این برای من بسیار ارزش دارد. تمام تلاش خود را خواهم کرد تا در بارسلونا بمانم اما اگر نشد، هواداران باید مرا ببخشند و بدانند که من در این خصوص تصمیم گیرنده نبودم./آ


کد مطلب: 104881

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/104881/آلوس-نیمی-بدنم-بیرون-باشگاه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com