تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۹
کد مطلب : ۴۰۷۲۷۳
گروه چندرسانه‌ای بلاغ در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه کتاب و مطبوعات، خبرگزاری‌ها استان مازندران به سراغ اهالی رسانه رفت تا از نظرات آنان در مورد وضعیت فعلی این نمایشگاه جویا شود.
۰
plusresetminus
فیلم | خبرنگاران از نمایشگاه مطبوعات و کتاب مازندران می‌گویند
به گزارش بلاغ، گروه چندرسانه‌ای
بـلاغ در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه کتاب و مطبوعات، خبرگزاری‌ها استان مازندران به سراغ اهالی رسانه رفت تا از نظرات آنان در مورد وضعیت فعلی این نمایشگاه جویا شود، که فیلم زیر مشاهده می‌کنید.
عکاس : فرشید سگار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
این نشون دهنده اینه مردم به رسانه ها اعتماد ندارن چرا چون رسانه ها برای پول اسیر رواب طعمومی های دولتی هستن و خبرهای اونها رو منتشر میکنن یه چیز واضحیه !! وضع نمایشگاه مطبوعات مازندران نشون داد رسانه ها هیچ کدومشون مخاطب ندارن ..نه مخاطب مردمی دارن جالب اینه مخاطب مسئولین هم ندارن همون مسئولینی که خبرنگاران و رسانه ها برای کارت هدیه ازهم سبقت میگیرن...کلا رسانه ها یه جورایی ول معطلن ... در چندسال گذشته هم شبکه های اجتماعی که بخوایم بگیم بخاطر قطعی اینترنت رسانه مخاطب نداره..خبرنگارا و رسانه ها میان به مسئولین التماس میکنن که توروخدا بیاین نمایشگاه !!‌این از وضعیت نمایشگاه مطبوعات!!!افتضاحه!!اینجاست قمپز رسانه ها مشخص شده که هیچ کدوم مخاطب ندارن..رسانه ها اگر مخاطب داشتن اگر از اسمون سیل هم میبارید بازم مردم برای بیان مشکلاتشون میاومدن ..فعلنه که خبرگزاریا و سیاتهای خبری فقط شدن محل تبلیغات خودشون دبیر و سردبیر و خبرنگار از خبرگزاری فارس و ایسنا و مابقی از خودشون عکس میگیرن میزارن تو سایت ...خیلی مسخره و خنده داره!!!!
اینجاست که نمایشگاه مطبوعات پته هرچی رسانه ها روریخت رو آب که رسانه مردمی نداریم همین.
feedback
Iran, Islamic Republic of
ایمان
ممنون از انعکاس این واقعیت.
متاسفانه وقتی مدیران نالایق برسرکار باشند چیزی جز این نمیشه انتظار داشت. مدیران الگوی کارمندانی هستند که فعالیتی نداشته باشند.
انتقاد دوم مطمئنا از خود خبرگزاری هاست. به عنوان رسانه مبدا اطلاع رسانی و تبلیغ میتونید باشید (تمام خبرگزاری و ... حاضر در نمایشگاه ) اما متاسفانه خبرگزاری ها دنبال همین مدیران نالایق هستند تا در شبکه های اجتماعی دنباله رو اخبار باشند.
امیدوارم در کنار زحمت کشانی مثل نویسندگان، خبرنگاران، عکاسان و فیلمبرداران و.. افراد مثل استراژیست های بازاریابی هم حضور داشته باشند، از فضای مجازی بصورت حرفه ای استفاده بشه و همونطور که شایسته نمایشگاه خبرگزاری هاست نمایشگاهی درخور و مثال زدنی داشته باشیم
«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷