تاریخ انتشارسه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۳۱۸۹۷۹
اولین نشست هم‌اندیشی فعالان رسانه‌ای غرب مازندران با حضور مسئول بسیج رسانه مازندران در سالن اجتماعات سپاه رامسر برگزار شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از رامسرنوین، اولین نشست هم‌اندیشی فعالان رسانه‌ای غرب مازندران با حضور مسئول بسیج رسانه مازندران درسالن اجتماعات سپاه رامسر برگزار شد.

حسن افشار مسئول بسیج رسانه استان در این جمع اظهار کرد: رسانه و تحلیل رسانه‌ای در دنیا باتمام توان نقش و سهم به‌‌سزائی دارد‌و نظامی که به رسانه اهمیت داد مزدش را خواهد گرفت، هر نظام و حکومتی اگر به رسانه‌ها و امپراتوری‌های خبری توجه نکند، قطعا شکست می‌‌خورد.
   
وی افزود: در این جمع هر کدامتان یک لشکرحقیقی هستید و قلم‌تان می‌تواند یک معجزه درجامعه باشد.
   
رییس بسیج رسانه مازندران ادامه داد: نقش نظارتی رسانه باید اهمیت داده شود و بسیج رسانه در خط مقدم دفاع از هجمه‌های فرهنگی است.

  
افشار بیان کرد: خبرنگاران و اصحاب قلم لشکریان بسیج رسانه هستند و وظیفه ما پشتیبانی از شما خبرنگاران است زیرا ما به‌دنبال تحقق و رویش سه کلمه برای یک رویداد بزرگ هستیم و آن تقویت، تربیت و هدایت اصحاب رسانه است.

وی در پایان تصریح کرد: هدایت جامعه دست اصحاب رسانه است و وظایف اصلی امروز بسیج رسانه تبیین اهداف انقلاب است، عزم و همت رسانه‌ای شما باید مدیران استانی و شهرستانی را مجاب کند تا از سند رشد و توسعه شهرستان خود حمایت کنند.



















ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴