کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سخنان شنیدنی شهید مدافع‌حرم «ابراهیم عشریه» قبل از اعزام به سوریه+فیلم

25 خرداد 1395 ساعت 19:30

به جرأت می‌توان شهید ابراهم عشریه را در زمره آن دسته از رزمندگانی به شمار آورد که راه دفاع از حرم اهل بیت در سوریه را با چشمانی باز و بصیرت عمیق قلبی انتخاب کرد و در این راه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.


به گزارش بلاغ به نقل از پیک نکا، به جرأت می‌توان شهید ابراهم عشریه را در زمره آن دسته از رزمندگانی به شمار آورد که راه دفاع از حرم اهل‌بیت در سوریه را با چشمانی باز و بصیرت عمیق قلبی انتخاب کرد و در این راه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

سخنان سرشار از بصیرت این شهید درست قبل از اعزام به سوریه که توسط همسر وفادارش ضبط شده است، حکمت‌ها و پندهای فراوانی را با خود برای همه ما به همراه دارد که باید با دقت به آنان گوش داد و فهمید که این افراد قبل از چشیدن طعم شهادت چه احساسی نسب به مقوله شهادت داشتند.

در این کلیپ شهید ابراهیم عشریه با اشاره به فهم عمیق خود از رسالت انبیا و فلسفه انقلاب اسلامی با بیانی شیوا به مناجات با خداوند می‌پردازد که تماشای آن بسیار دیدینی و شنیدنی است.

ابراهیم عشریه به عنوان پنجمین شهید مدافع حرم شهرستان نکا شناخته می‌شود که در 25 فروردین امسال در حومه حلب به فیض عظیم شهادت نائل آمد، اما خبر شهادت وی پس از حدود 50 روز و درحالی که هنوز از پیکر پاکش خبری نشده، تأیید شد و این درحالی است که از این شهید سه فرزند دختر به نام‌های زهرا، زینب و معصومه به یادگار مانده است.

گفتنی است، از پنج شهید مدافع‌حرم شهرستان نکا هنوز پیکر سه شهید به نام‌های حسین مشتاقی، سعید کمالی و ابراهیم عشریه به خانواده آن‌ها برنگشته و مردم این دیار در انتظار پیکرهای پاک فزندان خود چشم به راهند.

دریافت فیلم


کد مطلب: 201967

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/multimedia/201967/سخنان-شنیدنی-شهید-مدافع-حرم-ابراهیم-عشریه-قبل-اعزام-سوریه-فیلم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com