کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو خبرگان رهبری در گفت‌وگو با بلاغ:

عربستان هم به صف کودک‌کشان دنیا پیوست/آل سعود مرگت باد

8 فروردين 1394 ساعت 12:09

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: اقدام جنایتکارانه عربستان در کشور یمن، آل سعود را همراه با جنایات اسرائیل در غزه، در صف کودک‌کشان دنیا قرار داد.


آیت‌الله علی معلمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به تحولات اخیر دنیا، اظهار داشت: امروز یمن شرایط بحرانی دارد، بالای 80 درصد از مردم این کشور خواهان انقلاب بودند و خودشان دست به تحرکات انقلابی زدند.

وی افزود: یمنی‎ها می‌خواهند با اراده خودشان مملکت‎داری کنند و دوست ندارند مزدور وابسته به آمریکا بر آنها حکومت کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: حال که مردم در صحنه حضور پیدا کردند و مزدور امریکایی عرصه را برخود تنگ دید، فرار کرد و از یمن بیرون رفت.

امام جمعه قائم‌شهر اضافه کرد: بعد از فرار منصور هادی از یمن به عربستان، حال آل سعود با مجوز آمریکا مردم یمن را زیر بمباران هوایی خود قرار داده و بسیاری از مردم و کودکان مظلوم نیز در این اقدام جنایت‎کارانه کشته شدند.

معلمی با بیان اینکه چه ظلم و ستم و چه قانون جنگلی بدتر از این بوده است، تصریح کرد: ای آل سعود! مرگت باد، چه کار داری مردم یمن می‌خواهند این رئیس باشد یا نباشد، به تو چه ربطی دارد.

وی با اشاره کشتار اطفال و کودک‌کشی در یمن را همچون جنایت غزه خواند و گفت: جنایات ضدبشری عربستان با حمایت شیطان بزرگ انجام می‎پذیرد و باید همیشه این جمله تاریخی امام راحل را درنظر داشته باشیم که ارتباط ما و هر کشوری با آمریکا، ارتباط گرگ و میش است.


کد مطلب: 93865

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/interview/93865/عربستان-هم-صف-کودک-کشان-دنیا-پیوست-آل-سعود-مرگت-باد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com