تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۳
کد مطلب : ۷۵۳۴۸
نماینده‌ی مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: روندی که این دولت در کنار گذاشتن مدیران دولت قبل در پیش گرفته، تقریباً همان رویه‌ای است که در دولت های قبلی هم وجود داشته و به نوعی از دولتی به دولت دیگر به ارث می رسد.
۰
plusresetminus
مدعیان از موضع‌گیری‌های ناروا بپرهیزند/تغییر مدیران براساس سلایق حزبی، خسارت است/شب یلدا و احترام مردم به ارزش‌ها
آیت‌الله علی معلمی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه اصل پیروزی انقلاب در سایه‌ی امامت و ولایت بود، اظهار داشت: همین مشخصه مهم، ملت را به عرصه‌ی دفاع از انقلاب در جنگ تحمیلی آورد و با عزت و اقتدار در عین مظلومیت، دفاع جانانه‌ای صورت گرفت و دشمن با دست خالی و خفت، عقب نشست.

وی با اشاره به توطئه‌های فراوانی که توسط عوامل بیرونی و درونی استکبار و مخالفان انقلاب اسلامی صورت گرفت، افزود: با راهنمایی های بی‌نظیر رهبری، بصیرت و معرفت بالای ملت، توطئه ها یکی پس از دیگری خنثی شد.

نماینده‌ی مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: مدعیان باسابقه‎ انقلاب، اگر سر ناسازگاری با این جریان دارند، سخت در اشتباهند.

امام جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه عزت ملت ایران و شیعیان در سایه‌ی امامت و ولایت فراهم می شود، خاطرنشان کرد: هرچقدر، هماهنگی و انسجام حول این محور اتفاق بیفتد، بر اقتدار و عظمت ملت افزوده می‌شود.

معلمی با بیان اینکه باید هر جناح و طیفی باید از هرگونه سخن، عمل و موضع‌گیری‌های ناروا و ناپسند در مقابل ارشادات رهبری پرهیز کنند، ابراز داشت: همه باید بدانند که عزت و اقتدار ما در سایه‌ی امامت و ولایت است، پس باید همگی گوش به فرمان رهبری مقام عظمای ولایت حرکت کنند.

وی با عنوان اینکه کجای دنیا و کدام ملت چنین رهبری دارد، بیان داشت: اگر ناسپاسی کنیم، ممکن است گرفتار شرایط سختی شویم که از تصور آن هم باید به خدا پناه برد.

نماینده‌ی مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: این انقلاب، آرزوی 1400 ساله‌ی شیعه است که در سایه‌ی نهضت امام و فداکاری شهدا به دست آمد و همه باید احساس مسئولیت کنند.

امام جمعه قائم‌شهر با اشاره به اینکه مومنان نباید سو ظن داشته باشند، اذعان داشت: باید همه احتمالات را داد و خود را مهیا نگه داشت که اگر خدای ناکرده فتنه دیگری پیدا شد و حادثه تلخ دیگری اتفاق افتاد، کسی راه را گم یا عوض نکند.

وی ضمن ابراز تاسف از شیوه‌ی رایج انتصابات در ارگان ها، نهادها و ادارات پس از انقلاب و ادامه پیدا کردن این روش، خاطرنشان کرد: روندی که این دولت در کنار گذاشتن مدیران دولت قبل در پیش گرفته، تقریباً همان رویه‌ای است که در دولت های قبلی هم وجود داشته و به نوعی از دولتی به دولت دیگر به ارث می رسد.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه شعار شایسته‎سالاری را همه‌ی دولت ها داشتند ولی در عمل، دنبال دوستان خودشان بودند، گفت: این شیوه‌ی ناگواری است و باید روزی برسد که این روش اصلاح شود.

امام جمعه قائم‌شهر تأکید کرد: تغییر دولت به این معنا نیست که همه مدیران باید عوض شوند، باید از تجربه‌ی مدیران لایق و متدین سابق هم استفاده شود، کنار گذاشتن راحت مدیران براساس سلایق شخصی و یا حزبی، نوعی از خسارت است.

معلمی در پایان با اشاره به نزدیک بودن شب یلدا و قرار داشتن بین دو مناسبت حزن انگیز، بیان داشت: مردم عزیز ما حرمت ایام عزا را نگه می دارند، شب طولانی یلدا هم فرصتی برای صله رحم و شب‌نشینی‌های فامیلی و دوستانه است، اگر واقعاً صله رحم باشد اشکالی ندارد و با ایام عزا منافاتی ندارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰