تاریخ انتشارسه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۴۳۲۹۱۱
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزارت خارجه باید برخورد محکمی با تعرض هوایی آمریکا داشته باشد گفت: جمهوری اسلامی حرکت آمریکایی‌ها را بدون پاسخ نخواهد گذاشت.
۱
plusresetminus
جمهوری اسلامی ایران حرکت آمریکایی‌ها را بدون پاسخ نخواهد گذاشت/حضور بیگانگان امنیت منطقه را به خطر می‌اندازد
مهدی سعادتی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهارکرد: همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است و این خوی شیطانی سبب می‌شود که همیشه به دنبال شیطنت باشد.

وی با اشاره به اینکه جنگ بین حق و باطل همیشه وجود دارد خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه آمریکایی‌ها در طول عمر انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف شکست‌های سنگینی را از جمهوری اسلامی دریافت کردند در پی دشمنی با ایران بوده و هستند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران را توطئه پلید تروریستی توصیف کرد و یادآور شد: آمریکا مهد توطئه‌های سیاسی، امنیتی و اقتصادی علیه جمهوری اسلامی بوده که نشان دهنده ضعف آن‌ها است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جنگنده‌های آمریکایی با نزدیک شدن به هواپیمای مسافربری قصد به اشتباه انداختن پدافند سوریه را داشتند تا این هواپیما را مورد هدف قرار دهد که به لطف الهی این امر محقق نشد.

سعادتی با بیان اینکه اقدام آمریکایی‌ها ناقض حقوق هوایی بوده است گفت: مسئولان وزارت خارجه باید برخورد محکمی داشته باشند چراکه تعهدات کشورها در کنوانسیون شیکاگو آمده و اینگونه اقدامات نقض قوانین بین‌المللی و مقررات هوانوردی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: متاسفانه شورای امنیت و سازمان ملل از دست ساخته‌های آمریکایی‌ها است اما این موضوع باید در مجامع بین‌المللی به ثبت رسیده و از حقوق کشور ما دفاع شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه چهره خشونت‌بار آمریکا در دنیا شناخته شده است اظهارکرد: مردم منطقه باید در یک اجماع به‌دنبال اخراج آمریکایی‌ها از کشور خود باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیام جمهوری اسلامی پیام صلح و دوستی برای تمام مردم دنیا بوده است خاطرنشان کرد: امنیت منطقه باید توسط کشورهای منطقه برقرار شود و حضور کشورهای بیگانه خطراتی را به همراه دارد.

سعادتی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی حرکت آمریکایی‌ها را بدون پاسخ نخواهد گذاشت تصریح کرد: باتوجه به اینکه ایران مانند آمریکایی‌ها ناقض حقوق بین‌المللی نیست در ابعاد مختلف و در عرصه‌های دیگر پاسخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه اینگونه اقدامات نشان دهنده استیصال و ناامیدی آمریکایی‌ها است یادآور شد: جمهوری اسلامی با تکیه بر اسلام ناب محمدی و رهبری پیامبرگونه امام خامنه‌ای مسیر خود را ادامه می‌دهد تا پرچم را به دست امام زمان(عج) برساند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسیر جمهوری اسلامی که بر پایه حکومت اسلامی است باید با قدرت ادامه پیدا کند گفت: جنگ بزرگ سیاسی امنیتی و تحریم‌های اقتصادی از ابتدای انقلاب تاکنون توسط دشمنان در کشور ما وجود داشته که نیاز است با هوشیاری و مراقبت از این مشکلات عبور کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: نگاه ما نباید به سمت کشورهای غربی و آمریکا باشد چراکه آن‌ها برای همیشه دشمن ما هستند.

سعادتی بر لزوم تکیه بر توان داخلی تاکید و خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت‌های داخلی، وحدت، انسجام، کار و تلاش می‌توانیم مدافع منافع ملی بوده و کشوری رو به پیشرفت داشته باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰