تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۴۲۹۸۲۳
شهردار جویبار گفت: هفت پروژه عمرانی شهرداری جویبار به‌صورت هم‌زمان در حال اجراست و فقط در مدت کوتاهی در زمان اوج شیوع ویروس کرونا طبق بخشنامه‌های استانی پروژه‌های عمرانی تعطیل شدند.
۰
plusresetminus
شهرداری جویبار پایبند به تعهد 20 ماه 20 پروژه است/تعطیلی پروژه‌های عمرانی تنها در اوج کرونا
به گزارش بلاغ، تعدای از مخاطبان سایت بلاغ طی تماس با خبرنگار ما اعلام کردند که  خبری از عمل به وعده 20 ماه 20 پروژه در جویبار نیست و وعده 20 ماه 20 پروژه شهرداری جویبار از آذرماه سال گذشته با تبلیغاتی گسترده اعلام، اما مدت هاست به بهانه کرونا هیچ پروژه عمرانی قابل ملاحظه ای در جویبار به بهره برداری نرسیده است.

بعد از تماس با همت محمد نژاد شهردار جویبار عنوان شد که شهرداری جویبار در ایام اوج ویروس کرونا 24 ساعته در حال آماده‌باش بود و در ایام اوج شیوع ویروس کرونا کارکنان شهرداری به‌صورت 24 ساعته در حالت آماده‌باش و ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌های سطح شهر بودند.
 
وی افزود: شهرداری در توزیع بسته‌های بهداشتی و آگاهی دهی به مردم پیش رو بود و در این ایام یک روز هم تعطیل نبود.
 
شهردار جویبار بر شعار 20 ماه به 20 پروژه تأکید و عنوان کرد: شهرداری همچنان پایبند به تعهد 20 ماه و 20 پروژه است و فقط در ایام اوج کرونا طبق بخشنامه‌های استانی اعلام‌شده تمام پروژه‌ها تعطیل‌شده ولی اکنون 7 پروژه عمرانی به‌صورت هم‌زمان در حال انجام است.
 
محمد نژاد با اشاره به پروژه‌های عمرانی در حال انجام شهرداری جویبار گفت: ازجمله پروژه‌های در حال انجام می‌توان به پروژه  آسفالت خیابان شهید سرپرست به سمت مسکن مهر، احداث جوی و جدول خیابان مسکن مهر و بیزکی، چهاربانده کردن خیابان سردار شهید سلیمانی، پیاده‌روسازی، اصلاح هندسی میدان‌ها، تکمیل آتش‌نشانی شماره 2، احداث میدان سردار شهید خلبان ذبیحی اشاره کرد.

وی  از خواهرخواندگی شهر جویبار با ماخاچ قلعه داغستان خبر داد و گفت: شهردار ماخاچ قلعه داغستان با ارسال ایمیلی به زبان روسی و فارسی با درخواست شهرداری جویبار مبنی بر خواهرخواندگی این دو شهر موافقت کرد و طرح این موضوع در چهار جلد تدوین‌شده است.
 
شهردار جویبار به رشد 120 درصدی بودجه شهرداری اشاره و عنوان کرد: در سال‌های گذشته ضریب رشد درآمد با روند منفی همراه بود اما امسال با رشد 35 درصدی همراه شده که در طی این سال‌ها بی‌سابقه بوده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰