رئیس هواشناسی آمل عنوان کرد

پیش‌بینی هوای ابری و خنک از هفته آینده

تاریخ انتشارجمعه ۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۴۲۹۳۳۹
رئیس هواشناسی آمل گفت: فردا هوای نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده خواهیم داشت که وزش باد و کاهش دما همراه خواهد بود.
۱
plusresetminus
پیش‌بینی هوای ابری و خنک از هفته آینده
هوشنگ بهزادی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با اشاره به وضعیت آب و هوایی مازندران اظهار کرد: امروز آب و هوایی صاف تا قسمتی ابری خواهیم داشت که در اواخر وقت  با افزایش ابر و وزش بادنسبتا شدید موقتی همراه خواهد بود

وی ادامه داد: بیشینه دما در مناطق غربی استان، بین 29 تا 31  درجه و در  مناطق مرکزی وشرقی، بین 31 تا 34 درجه سلسیوس است و در روز گذشته بیشینه دما در استان، بین 32 تا 36 درجه سلسیوس بود.
رئیس هواشناسی امل تصریح کرد: فردا هوایی نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده خواهیم داشت که  وزش باد و کاهش دما همراه خواهد بود؛ همچنین بیشینه دما در مناطق غربی استان، بین 26 تا 28 درجه و در  مناطق مرکزی وشرقی، بین 28 تا 31 درجه سلسیوس تخمین زده می شود.

رئیس هواشناسی آمل با بیان اینکه هوای استان خنک تر خواهد شد، خاطرنشان کرد: جمعه شب تا دوشنبه 9 تیر ماه، هوایی ابری  و نسبتاً خنک ، با بارش متناوب و پراکنده باران، وزش باد و احتمال رعد‌و‌برق خواهیم داشت که بیشینه دما در مناطق غربی استان بین 22 تا 25 درجه و بین 23 تا 27 درجه سلسیوس در  مناطق مرکزی وشرقی پیش بینی می شود.

بهزادی هوای سه شنبه 10 تیر ماه را صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما خبر داد و عنوان کرد: از بعدازظهر در ارتفاعات استان با رشد ابر همراه خواهد بود، بیشینه دما نیزدر مناطق غربی استان، بین 25 تا 28 درجه و در مناطق مرکزی وشرقی، بین 28 تا 31  درجه سلسیوس در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴