تاریخ انتشاريکشنبه ۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۲۸۶۴۴
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس با تمام توان، پشت قوه قضائیه در برخورد با فساد ایستاده است؛ گفت: در دو قوه قضائیه و مقننه فعلی، این اراده وجود دارد که این ناسالمی‌هایی که به دستگاه اداری ما رسوخ پیدا کرده است، با برخورد قاطع قوه قضائیه و کنترل قوه مققنه، پاکسازی شود.
۰
plusresetminus
مجلس تمام‌قد پشت قوه قضائیه ایستاده است/آیت‌الله رئیسی در برابر فشارها و توصیه‌ها عقب‌نشینی نمی‌کند
غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص اقدامات اخیر قوه قضائیه در برخورد با فساد و حمایت از این مطالبه عمومی از سوی مجلس، اظهار کرد: مجلس تمام قد از این اقدام مطلوب و شایسته مجلس حمایت می‌کند.

وی افزود: در این راستا، مجلس طی هفته گذشته اقدام به صدور بیانیه‌ای در حمایت از قوه قضائیه کرد که به امضای نزدیک به 200 نماینده رسید و این معنایش آن است که مجلس با تمام توان، پشت آیت الله رئیسی در برخورد با فساد ایستاده است.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما نیز از امضاکنندگان این بیانیه بودیم، خاطرنشان کرد: بعید می‌دانم که مجلس در همراهی با قوه قضائیه، تردید کند.

شریعتی ادامه داد: همواره مبارزه با فساد، با مشکلاتی همراه بوده و یقینا افرادی هستند که در صدد جلوگیری از این روند قوه قضائیه هستند؛ اما روحیاتی که ما از رئیس قوه قضائیه سراغ داریم، نشان می‌دهد که ایشان در برابر این مقاومت‌ها، عقب نشینی نمی‌کند.

وی عنوان کرد: هم مجلس و هم قوه قضائیه در برخورد با فساد، مصمم هستند و در این مسئله و نقطه اشتراک، تردیدی وجود ندارد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: به هر حال، اگر نظام اداری بخواهد پابرجا بماند، باید آن فساد اداری و سیستمی از بدنه آن خارج شود و تمام از آن مجموعه، پاکسازی شود.

شریعتی اضافه کرد: فساد در هر مجموعه‌ای که ورود پیدا کند، تمام آن مجموعه را از بین می‌برد و لذا برای سالم سازی یک نظام اداری، همواره باید با فساد اداری، فساد اقتصادی و فسادهای دیگری که ممکن است سلامت این نظام را مورد تهدید قرار دهد، مقابله کرد.

وی اعلام کرد: روندی که اخیرا در قوه قضائیه آغاز شده است، در راستای همین سالم سازی است و این بیانگر این مسئله است که مشکلاتی در برخی جاها وجود دارد و نباید هیچ مسئولی، واهمه‌ای در مبارزه با این دست از موضوعات داشته باشد.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه باید از این روند قوه قضائیه حمایت کنیم؛ تصریح کرد: برای اینکه نظام اقتصادی و اداری ما به جلو برود، نیاز دارد که سالم باشد و یکی از راه‌ها برای حفظ سلامت این نظام، مبارزه با فساد است که همیشه دوران باید وجود داشته باشد و نباید در جایی و زمانی متوقف شود.

شریعتی تاکید کرد: به عقیده بنده در دو قوه قضائیه و مقننه فعلی، این اراده وجود دارد که این ناسالمی‌هایی که به دستگاه اداری ما رسوخ پیدا کرده است، با برخورد قاطع قوه قضائیه و کنترل قوه مققنه، پاکسازی شود.

وی متذکر شد: یقینا وجود مافیای فساد اقتصادی و اداری در کشور، مخالف و سد راه توسعه کشور هستند و متاسفانه اینگونه افراد با رانت‌های مختلفی که داشتند در برخی جاها به قدرت رسیدند و یقینا ما به عنوان متولیان مردم در مجلس، این مطالبه عمومی را از قوه قضائیه پیگیری و از این روند مبارزه با فساد به صورت شفاف، حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴