تاریخ انتشارجمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۰
کد مطلب : ۴۲۸۳۶۸
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حیات خلوت بودن قریشی ها و طبری ها در بابلسر تمام شده است، گفت: می‌شنویم برخی مسئولان در خزرشهر و دریاکنار ویلا دارند و برای خوشگذرانی به بابلسر می‌آیند اما باید به مردم پاسخگو باشند.
۰
plusresetminus
بابلسر باید از حیات‌ خلوت قریشی‌ها و طبری‌ها خارج شود/خوشگذرانی برخی مسئولان در اوج مشکلات مردم معنا ندارد
علی اصغر باقرزاده در گفت وگو با خبرنگار بلاغ درخصوص حواشی به وجود آمده از جلسه روز گذشته فعالان اقتصادی مازندران که با حضور وزیر اقتصاد در بابلسر برگزار شد اظهارکرد: این جلسه همانند جلسات سال های گذشته که در بابلسر برگزار می شد و مسئولان شهری نقشی در آن نداشتند و بدون اینکه از نظرات آنها استفاده شده باشد هیچ دستاوردی برای شهرشتان ندارد.

وی خاطرنشان کرد: به جلسه ای با حضور وزیر اقتصاد با موضوع مازندران و مسائل اقتصادی آن دعوت شدیم و تصور می کردیم به مشکلات مبتلا به این استان می پردازند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از یک سو بنده به عنوان نماینده شهرستان از برگزاری جلسه ای با این کیفیت که با فعالان اقتصادی باشد خبر نداشتم که یک بی احترامی به نمایندگان است.

باقرزاده با اشاره به اینکه ما قسم خوردیم که شان مجلس و مردم را نگه داریم و آنجایی که به نفع مردم است قدم بگذاریم تصریح کرد: در ابتدا از ورود من به عنوان نماینده مردم دو شهرستان بابلسر و فریدونکنار با بهانه نشناختن جلوگیری به عمل آمد که نوع دیگری از این بی احترامی بود.

وی افزود: در جلسه انتظار می رفت به عنوان میزبان ضمن خیر مقدم از مشکلات شهری و منطقه بگوییم که این فرصت را نیز در اختیارمان قرار ندادند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: به خاطر اینکه معتقد بودم که نشستن در این جلسات به معنی مهر تایید بر این جلسات است و این اتفاق تکرار شود جلسه را ترک کردم.

وی با بیان اینکه هیچ بهره مندی از این ورود و خروج ها در بابلسر به دست نمی آید گفت: درحالی که بابلسر میزبان مسافران زیادی است و مشکلای مانند قطعی آب را به همراه دارد اما هیچ اقدامی برای برطرف شدن این مشکلات صورت نگرفته است.

باقرزاده اظهار کرد: ترافیک برای بابلسر مشکل آفرین شده و فقط به زباله‌دان مسافران تبدیل شده است.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این جلسات در حد شوی اقتصادی بوده و هیچ دستاوردی برای این شهر ندارد و عوام فریبی است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جلسات به این مهمی را باید به نمایندگان اطلاع دهند تصریح کرد: مدیرعامل بانک ها در بابلسر بودند و نماینده باید زبان گویای مردم باشند.

این مسئول ادامه داد: بعد از این موضوع وزیر اقتصاد عذرخواهی کرد و این یک دستاورد بزرگ برای مجمع نمایندگان باشد که بعد از اعتراض من اجازه صحبت به آنها داده شد.

باقرزاده با اشاره به اینکه حیات خلوت بودن شهرستان بابلسر تمام شده است، افزود:  حیات خلوت بودن قریشی ها و طبری ها تمام شده است.

وی گفت: ابزار نظارتی ما مردم هستند، می‌شنویم مسئولان در خزرشهر و دریاکنار ویلا دارند و برای خوشگذرانی به بابلسر می‌آیند اما باید به مردم پاسخگو باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴