تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱
کد مطلب : ۴۲۸۰۸۹
گلرآملی تیم سایپا گفت: آمل با وجود فوتبالیست های که در سطح تیم های مطرح بازی می کنند، یک زمین فوتبال ندارد.
۰
plusresetminus
نداشتن زمین نقطه ضعف فوتبال آمل/نگرانی از افزایش مدارس فوتبال غیرمجاز
به گزارش بلاغ، فوتبال در هر کجای دنیا باشد طرفداران زیادی دارد، هواداران پرو پا قرصی که 90 دقیقه چشم های مخاطبان را به خود خیره کرده است و نمی گذارد حتی پلک ها میان او و ثانیه های بازی خلالی ایجاد کند، حتی کسانی که تمایلی به ورزش ندارند دیدن فوتبال جذابیت خاص خود را در میان دیگر رشته های ورزشی داشته است.

آمل از هر ورزشی دستی بر آستین دارد، در تمام رشته های ورزشی کشورمان پای آملی ها را می توان حس کرد و بیراه نیست این شهر را قهرمان پرور بخوانیم؛ همانطور که قاسم رضایی سکان دار کشتی فرنگی کشوراست، علی عسگری یکه تازی لژیونر واترپلوی ایران را بر کارنامه خود دارد و در والیبال شگفتی سازی کرده ایم،  فوتبال آمل با ستارهایش چون حامد شیری، حامد فلاح زاده، حمیدرضا دیو سالار یک قدم از شهرهای دیگر جلوتر است، که با الهیار جوان ترین لژیونرفوتبال کشور این افتخار را بیش از پیش به خود سنجاق کرده است و دوپینگی بودند که بر بدنه فوتبال کشور تزریق شدند و جانی بر آن بخشیدند.

حامد فلاح زاده در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با اشاره به پتانسیل بالای آما در فوتبال گفت: در سطح کشور بازیکنان جوان زیادی در تیم ملی و لیگ برتر بازی می کنند که جزو افتخارات فوتبال آمل هستند و نشان می دهند که این شهرستان استعدادهای زیادی در این زمینه دارد.

وی نداشتن زمین فوتبال را نقطه ضعف بزرگی برای آمل دانست و اظهار کرد: متاسفانه با وجود فوتبالیست های که در سطح تیم های مطرح بازی می کنند، یک زمین فوتبال ندارد.

گلرآملی تیم سایپا از دیگر مشکلات فوتبال آمل را رشد مدارس فوتبال خواند و خاطرنشان کرد: افزایش مدارس فوتبال که برخی غیرمجاز نیز هستند بر کیفیت آموزشی ضربه می زند و این ناراحت کننده است.

وی با بیان اینکه استعدادهای زیادی در این شهر بخاطر نداشتن امکانات از بین می روند، عنوان کرد: برای فوتبال نیاز اصلی و ابزار اولیه که زمین فوتبال است، که اگر بود قطعا تیم ها و بازیکنان بیشتر به فوتبال کشور تزریق می شد.

غلامرضا بهروان در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه ۶۳ تیم فوتبال در مازندران وجود دارد گفت: مازندران از استعدادهای زیادی برخوردار است، بازیکنان این استان در لیگ های برتر بازی می کنند و باعث سربلندی کشور هستند، ما حتی بیشتر از استان تهران تیم در تمام رده‌ها داریم.

 وی با بیان اینکه در فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی و بانوان تیم های خوبی داریم، عنوان کرد:  در تمام رده ها لیگ برگزار میکنیم، البته با تیم‌های زیادی برگزار می‌شود که گاهی بازی ها  به ۱۰ ماه می رسد.

رئیس هیئت فوتبال استان مازندران یکی از مشکلات فوتبال را منابع مالی دانست و اظهار کرد: تیم‌ها، هیئت‌ها درگیر مشکلات مالی اند که باعث شده فعالیت ها عمق پیدا نکند، وظیفه ما توسعه فوتبال، آموزش های نوین، استعدادیابی است که همه این ها نیازمند بودجه است.

وی فضای ورزشی استان را برای فوتبال کافی ندانست و بیان کرد:  وزارت ورزش باید تجهیزات بیشتری برای پروژه‌ای بدهد؛ چرا که بیشترین تعداد تیم کشور را داریم، اما تجهیزات و آن هم خوانی ندارد.

بهروان به بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ کارخانه در مازندران اشاره کرد و افزود: در مازندان تعداد بنگاههای اقتصادی بزرگ زیادنیست،  با ایجاد صندوقی کوچک بتوان مخارج تیم را برعهد گرفت.

هرچند  آمار و ارقام بازیکنان در هر فصل شایستگی بازیکنان آملی را به رخ تیم ها می کشد، اما نداشتن زمین فوتبال مناسب برای این شهر خلاء بزرگی بشمار می‌آید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴