تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۴۲۶۹۸۰
نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً این دروغ‌ها نمی‌تواند خدشه‌ای به روابط خوب و برادرانه جمهوری اسلامی ایران و افغانستان وارد کند و این همراهی و همدلی مستمر و مستحکم‌تر خواهد شد.
۰
plusresetminus
وحدت ایران و افغانستان آمریکایی‌ها را عصبانی کرده است/ تبعیض نژادی ایران و افغانستان دروغی بیش نیست
کمال علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به‌دروغ بزرگ رسانه‌های غربی در مورد تبعیض نژادی بین ایران و افغانستانی‌ها اظهار کرد: جامعه جهانی واقعیت وحدت و همدلی ایران و افغانستان را پذیرفته است.
 
وی بابیان اینکه ایران میزبان بسیار خوبی برای 8 میلیون افغانی در شرایط سخت بود تصریح کرد: زمانی کشورهای جهان مهاجرین افغانی را پذیرش نمی‌کردند ولی ایران در آن شرایط حدود 8 میلیون افغانی را در پناه خود قرارداد و از آن‌ها مهمان‌نوازی و حتی شرایط کار را برای آنان فراهم کرد.
 
نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز کشورهایی که مدعی حقوق بشر هستند افراد افغانی را در کشور خود نپذیرفتند ولی ایران کنار برادران و خواهران افغانی بود و به آن‌ها در شرایط جنگی کمک کرد.
 
این مسئول بابیان اینکه دوستی و همدلی دو ملت حتی در محور مقاومت نیز نشان داده‌شده گفت: ایستادگی و مقاومت مدافعان حرم ایرانی و افغانی در برابر زیاده‌خواهی‌های فرزندان نامشروع آمریکا در منطقه باعث شد که این کشور تحمل این همراهی و دوستی را نداشته باشد و به هر حیله‌ای به دنبال مخدوش کردن این روابط حسنه است.
 
علیپور با اشاره به اینکه مطرح کردن نژادپرستی ایران علیه برادران افغانستانی بیشتر به یک شوخی شباهت دارد عنوان کرد: بسیاری از سازمان‌های جهانی از ایران به دلیل حمایت از اتباع افغانستانی و پناه دادن آن‌ها در شرایط سخت جنگی تقدیر کردند.
 
وی تأکید کرد: قطعاً این دروغ‌ها نمی‌تواند خدشه‌ای به روابط خوب و برادرانه جمهوری اسلامی ایران و افغانستان وارد کند و این همراهی و همدلی مستمر و مستحکم‌تر خواهد شد.
 
نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در مجلس نیز هر اقدامی که برای حمایت از اتباع افغانی در کشور لازم باشد توسط نمایندگان انجام خواهد شد.
 
علیپور در پایان گفت: امروز فرهنگ و سیاست نژادپرستانه را می‌توان در آمریکا مشاهده کرد، سیاستی که جان انسان‌ها به رنگ پوست وابسته و جهان علیه این سیاست وحشی به پا خواسته است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴