تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۴۲۵۹۵۷
کارشناس مسائل سیاسی گفت: تحریف خط امام، تحریم " فردای انقلاب" است، این نوع تحریم بسی خطرناک‌تر از تحریم در سایر حوزه‌ها است، زیرا آرمان و هدف انقلاب را نشانه رفته است.
۰
plusresetminus
تحریف خط امام، تحریم " فردای انقلاب" است
به گزارش بلاغ، انقلاب اسلامی با روحیه انقلابی امام‌(ره) به ثمر رسید و با همین روحیه توسط رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای تداوم داشته است، همین موضوع سبب شده که خط ضد انقلاب بیش از هر چیز بر روی تحریف راه امام(ره) سرمایه‌گذاری کنند.
 
هدف نهایی امام‌(ره) پیاده کردن اسلام ناب محمدی بدون هیچ کم و کاستی بود، آن هم در روزگاری که همگان چشم به مکاتب غربی برای اداره کردن جوامع داشتند و یا می‌خواستند ملغمه‌ای از اسلام را به اجرا درآورند.
 
امام خمینی(ره) معتقد بودند که مکتب اسلام کامل‌ترین مکتب فکری است و با تکیه به آن می‌توان به بهترین صورت ممکن جامعه را اداره کرد، حتی اگر کلمه جمهوری را پیشوند اسلامی قرار دادند، به این دلیل بود که ظرف-جمهوری- برای پیاده کردن مظروف- اسلام- قرار داده باشد؛ وگرنه امام‌(ره) هیچ چیز به اسم اسلام اضافه نکرد و آن را بی‌کم و کاست به اجرا در آورد.
 
*چرایی تحریف انقلاب اسلامی و شخصیت بزرگ و گران قدر امام خمینی (ره)
 
رضا مهدوی به چرایی تحریف انقلاب اسلامی و شخصیت بزرگ و گران قدر امام خمینی (ره) اشاره و اظهار کرد: با بررسی  ماهیت بعضی از جریانات، اصحاب سیاسی و فرهنگی متوجه خطر بزرگ تحریف خط امام می‌شویم.
 
وی خاطر نشان کرد: برای فهم ماهیت حرکت انقلاب اسلامی، باید به نظام اندیشه و تفکر امام (ره) رجوع کرد تا بتوان سیر حرکت انقلاب را به درستی درک کرد، مردی که احیاگر اسلام انقلابی است شخصیتی که توانست بیداری اسلامی عظیم ایران را جهت‌دهی کند و آن را در جریان تاریخی حق دنبال کند، بدون رجوع به این شخصیت عظیم شان، شناخت مسیر حرکت انقلاب به سختی درک می‌شود.
 
این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه لزوم رجوع به امام راحل برای فهم سیر کلی حرکت انقلاب بر آحاد ملت پوشیده نیست، افزود: در هجمه‌های تحریفی از سوی دشمنان داخلی و خارجیِ انقلاب اسلامی، از اهمیت و اولویت بالایی برخوردار است و به ویژه شخصیت امام راحل (ره) که چارچوب حرکت انقلاب را ترسیم نموده‌اند.
 
*پیاده نظام اندیشه‌های آگاهانه دشمنان داخلی و خارجیِ انقلاب اسلامی
 
مهدوی تصریح کرد: جریانات، احزاب و شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی که جایگاه خود در نسبت با انقلاب اسلامی به درستی متوجه نشده‌اند، همواره در هاله‌ای از ابهام به زیست خود در این انقلاب ادامه می‌دهند و هنگامی که به مقاطع حساس اتخاذ تصمیم، برای ترسیم آینده می‌رسند، دچار تشویش و سردرگمی می‌شوند که چگونه باید انتخاب کرد و با چه معیار‌هایی باید تصمیم گرفت. 
 
وی افزود: همین جریانات و اشخاص، پیاده نظام اندیشه‌های آگاهانه دشمنان داخلی و خارجیِ انقلاب اسلامی برای تحریف خط امام می‌شوند چرا که به درستی سیر حرکت انقلاب را درک نکرده اند، لذا مطابق منافع و خواست اربابان خود به ترسیم آرمان و اهداف می‌پردازند، حتی اگر منافی چارچوب حرکت انقلاب باشد.
 
این کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: همین عدم درک سبب می‌شود که در تنازع شکل گرفته، برای توجیه منافع و اهداف و آرمان‌های خود دست به تحریف برند.
 
 مهدوی تاکید کرد: هنگامی چارچوب حرکت، اصول و مبانی حرکت انقلاب اسلامی، تغییر کرد و به نوعی ریل حرکت قطار انقلاب درچار انحراف شد، آرمان، هدف و آینده انقلاب نیز دچار تحریف می‌شود.
 
*تحمیل اهداف خود بر انقلاب اسلامی توسط جریانات به اصطلاح روشنفکر
 
وی با بیان اینکه این جریان جهت هم‌خوانی انقلاب با منافع خود، دست به تحریف می‌زنند و به نوعی سعی دارند اهداف خود را بر انقلاب اسلامی تحمیل کنند، افزود:امروزه جریانات به اصطلاح روشنفکر در انقلاب اسلامی که حیات و ممات خود در بستر تمدن غرب دنبال می‌کنند، زمانی که متوجه می‏شوند چارچوب و نظام اندیشه انقلاب اسلامی در جهت خواست و منافع این جریانات تدوین نشده است، در صدد تحریف اندیشه انقلاب و خط امام و شخصیت امام خمینی (ره) بر می‌آیند.
 
این کارشناس مسائل سیاسی در پایان تصریح کرد: برخی شخصیت‌ها در زمان‌های متوالی به بیان خاطراتی از همراهی خود با امام راحل (ره) می‌پرداختند، که حتی دفتر تاریخ نیز از این بیان شگفت زده شد! این افراد و جریانات باید بدانند که خواسته و ناخواسته با تحریف خط امام، تحریم " فردای انقلاب" است، این نوع تحریم بسی خطرناک‌تر از تحریم در سایر حوزه‌ها است، زیرا آرمان و هدف انقلاب را نشانه رفته است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲