تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
کد مطلب : ۴۲۵۷۵۲
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برخی عناصر فاسد داخلی برای شعله ور کردن نارضایتی مردم، برای بدبین کردن مردم، افزایش عامدانه قیمت‌ها و ایجاد کمبودهای مصنوعی را در پیش گرفته‌اند؛ گفت: این طیف، دانسته و غیر نادانسته اقدام به تخریب‌های داخلی در درون کشور می‌کنند که اینان، پیاده نظام دشمن هستند و در مسیر اهداف دشمن، حرکت می‌کنند.
۰
plusresetminus
عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون انقلاب خمینی است/تحریف‌کنندگان داخلی خط امام، پیاده‌نظام دشمن‌ هستند
آیت‌الله علی معلمی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بلاغ در خصوص اقدامات تحول‌ساز امام خمینی(ره) در دوران حیات  و همچنین برخی اقدامات برای تحریف خط امام پس از رحلت ایشان، اظهار کرد: قبل از نهضت امام راحل، دنیا را دو بلوک الحادی همانند دو لبه قیچی تحت فشار و محاصره قرار داده بودند؛ از یک سمت نظام کمونیستی و سوسیالیستی در منطقه شرق و از سویی دیگر نظام فاسد سرمایه‌داری مبتنی بر سلطه و زور بر ملت‌ها.

وی افزود: در یک چنین شرایطی، واقعا جوامع مختلف انسانی، تحت فشار سختی بودند و روسای کشورهای اسلامی نیز، مزدور و اجیر و برده قدرت‌های استکباری شده بودند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در این اوضاع، هم ماهیت اعتقادی و فرهنگی جامعه مضمحل شده بود و هم ارزش‌های اخلاقی و انسانی؛ و باز هم در کنار این معضلات، منافع ملت‌ها، ذخایر ملت‌ها، تاراج و غارت می‌شد.

معلمی ادامه داد: در چنین شرایطی، امام راحل، فریادشان بلند شد و در ابتدای کار، شاه را نصیحت می‌کرد که زیر سلطه امریکا نباشد، شاه را نصیحت می‌کرد که چرا نظام فاسد اسرائیل غاصب را نظام جعلی و دست نشانده استکبار در قلب بلاد اسلامی را به رسمیت شناخته‌اید؛ و چرا با چنین نظام فاسدی، هم پیمان نظامی شده‌ای.

وی بیان کرد: ولی با وجود این نصایح امام (ره) نظام شاهنشاهی برده استکبار جهانی بود و برای بقای خود در دایره قدرت، تن به هر ذلت و پستی داده بودند و در چنان شرایطی، فریاد امام خمینی مورد استقبال اقشار مختلف ملت قرار گرفت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: در ادامه ملت در حمایت از امام و نهضت او، چه فداکاری‌های جانانه‌ای که نکردند، چه از خود گذشتگی و ایثار، اتفاق نیفتاد؛ واقعا سختی‌های طاقت فرسایی را متحمل شدند و عزیزانی قبل از پیروزی انقلاب در مسیر حمایت از امام و آرمان‌های مقدس ایشان، به شهادت رسیدند، برخی شکنجه شدند و برخی سال‌ها، زندان را تحمل کردند.

معلمی متذکر شد: در نهایت و در سال 57، حرکت گسترده‌تر شد، خروش مردم بسیار رسا و تظاهرات خیابانی علیه نظام فاسد شاهنشاهی به پا شده بود، ولی به دستور استکبار نظام شاهنشاهی تا دندان مسلح، ماموریت خاموشی آزادی‌خواهان را پیدا کرد، لذا جمعیت بی دفاع را به رگبار بستند و میدان ژاله تهران را به میدان خون و شهادت تبدیل کردند.

وی گفت: آن‌ها خیال می‌کردند که مردم می‌ترسند و عقب نشینی می‌کنند ولی مردم بر اساس باورها و اعتقاداتی که داشتند استقامتی را به خرج دادند که چشم دنیا را خیره کرده بود و با گام‌های بلندی که برداشتند به راه خود، ادامه دادند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: عنایت الهی سرانجام شامل حال مردم شد و در 22 بهمن 57، دیوار نظام ستمشاهی فرو ریخت و نظام نوپای انقلاب، جان گرفت.

معلمی یادآور شد: البته استکبار جهانی، دست بردار نبود و به انحای گوناگون، انواع مختلف توطئه‌ها نظیر فرستادن عوامل مزدور خود به درون جریان انقلاب نظیر بنی‌صدرها و امثال او را در پیش گرفتند تا با این توطئه‌ها، دین و انقلاب را ناکارآمد نشان دهند و در نهایت انقلاب را ناچار به برقراری ارتباط مجدد با شیطان بزرگ و استکبار جهانی کنند.

وی تاکید کرد: اما تمامی این توطئه‌ها به فضل الهی، یکی پس از دیگری، شناسایی و دفع شد و ملت به راه شفاف انقلاب ادامه داد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری اذعان کرد: اخیرا هم در درون دستگاه‌های اجرایی، عناصر فاسد برای خسته کردن مردم، برای بدبین کردن مردم، ایجاد کمبودهای مصنوعی را در پیش گرفته‌اند و اکنون که دستگاه قضا وارد عمل شده است، هر روز خبر می‌رسد که چند صد دستگاه خودرو از انبارها، پارکینگ‌ها و مخفی‌گاه‌ها، شناسایی و کشف شده است و علت اینگونه اقدامات، افزایش عامدانه قیمت‌ها و ایجاد کمبود تصنعی در کشور برای شعله ور کردن نارضایتی مردم است.

معلمی تصریح کرد: برخی عناصر داخلی، دانسته و غیر نادانسته اقدام به تخریب‌های داخلی در درون کشور می‌کنند که اینان، پیاده نظام دشمن هستند و در مسیر اهداف دشمن، حرکت می‌کنند.

وی اظهار کرد: خدای رحمان، همواره به این ملت نظر دارد و امروز دنیا دارد می‌بیند که امریکا به چه بدبختی رسیده است و امروز در سرتاسر امریکا، آتش است و خون و در تمامی این کشور، اعتراضات مردمی برپا است و به چه نحوی از سوی دولت در حال سرکوب شدن هستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: تمام دنیا دارد می‌بیند که امریکایی‌ها در حالی که برای دیگران، نسخه دموکراسی می‌پیچند، امروز اعتراضات مردم خود را با چه خشونتی، پاسخ می‌دهد.

معلمی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در میان حضور دو بلوک شرق و غرب با اعتقاد به وحدانیت خدا، با اعتقاد به رسالت انبیا، با اعتقاد به اینکه آموزه‌های دین خدا ضامن نجات و سعادت فرد و جامعه است، قیام و نهضت را آغاز و به پیش رفت، و امروزه نیروهای مسلح ایران در میان تمام نیروهای مسلح دنیا، از یک اقتدار و افتخار عظیمی برخوردار است که همه این عزت و اقتدار و قدرت به برکت انقلاب خمینی و لطف خداوند متعال حاصل شده است.

وی عنوان کرد: مردم امروزه نظاره‌گر این موضوع هستند که هر دستگاهی که زیرمجموعه رهبری است بهتر از سایر دستگاه‌ها دارند عمل می‌کنند و این امر، روزنه امیدی برای مردمی که احیانا زیر بار گرانی‌ها درمانده و خسته شده‌اند، خواهد بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ابراز امیدواری کرد: تشکیل مجلس جدید برای تحقق آرمان‌های انقلاب، امام راحل و رهبری، می‌رود تا با عملکردی شایسته و کنترل دولت در مسیر انقلاب محقق شود و با این مهم، روح امام و شهدا شاد و این آرزوی دیزینه، تحقق عملی پیدا کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴