تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۴۲۵۴۷۴
سرمربی تیم والیبال هراز گفت: با وجودی که سال اول حضورمان است، سعی می‌کنیم عملکرد قابل قبلی داشته باشیم، انتظار کار خارق العاده ای نباید داشت، فقط در مسیر درست و مشخص حرکت خواهیم کرد.
۰
plusresetminus
هراز نگذاشت پرچم والیبال کاله روی زمین بماند/ انتظار کار خارق العاده‌ای نباید داشت
بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار بلاغ با بیان اینکه هراز نگذاشت پرچم والیبال کاله روی زمین بماند، گفت: با وجود اینکه امسال تیم کاله در لیگ برتر حضور ندارد، مسئولین شهری اسپانسر دیگری در سطح لیگ برتر در نظر داشتند که شرکت لبنی هراز اسپانسر تیم والیبال را برعهده گرفت و پرچم والیبال کاله  در لیگ برتر را حفظ کرد.

وی با بیان اینکه در لیگ عملکرد خوبی خواهیم داشت، عنوان کرد: با وجودی که سال اول حضورمان است، سعی می کنیم عملکرد قابل قبلی داشته باشیم، انتظار کار خارق العاده ای نباید داشت، فقط در مسیر درست و مشخص حرکت خواهیم کرد.

سرمربی تیم والیبال هراز از برنامه‌های تیم خاطرنشان کرد: از ابتدای تیرماه تمرینات را بصورت مدون و یکپارچه شروع خواهیم کرد تا با آمادگی کامل در لیگ حضور داشته باشیم.

وی با تاکید اینکه بازیکنان شاه کلید در تیم حضور دارند، اظهار کرد: عادل غلامی، شهروز همایونفر، مبین مظلوم، علیزاده و... قرارداد بستیم و تلاش می کنیم نقطه ضعف ها را ترمیم کنیم.

عطایی در پایان از هواداران تشکر کرد و افزود:  بخش عظمی از پیروزی ها و موفقیت های ما بواسطه حضور هواداران بود و با کمک هواداران ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما