تاریخ انتشارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۴۲۵۳۱۷
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان در حالی که نباید وکیل‌الدوله باشند و محکم بر سر ارزش‌ها و فسادستیزی بایستند اما باید تعامل خوبی با دولت داشته باشند تا مشکلات مردم برطرف شود.
۰
plusresetminus
نمایندگان مجلس مقابل فسادستیزی محکم بایستند/حل مشکلات معیشتی مردم در اولویت کشور
علی‌اصغر باقرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهارکرد: در روز افتتاحیه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نخستین فعالیت رسمی نمایندگان قرعه‌کشی برای مشخص شدن شعب ۱۵ گانه مجلس بوده است.
 
وی با اشاره به اینکه بنده بر اساس قرعه‌کشی به شعبه ۶ منتقل شدم خاطرنشان کرد: شعب نمایندگی چند وظیفه اصلی دارد که نخستین وظیفه آن مشخص کردن اعضا به واسطه انتخابات است که بنده در بین چهار کاندیدا، با بالاترین رای سخنگوی شعبه ۶ شدم.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بررسی اعتبارنامه‌های نمایندگان، انتخاب کمیته تحقیق و تفحص، بررسی مدارک و سوابق افرادی که مایل به حضور در کمیسیون‌های تخصصی هستند و حضور یک نماینده از این شعب در کمیسیون آئین‌نامه داخلی از جمله وظایف شعبات نمایندگی است.

باقرزاده با اعلام رای خود برای انتخابات ریاست مجلس گفت: باتوجه به اینکه قائل به شفافیت آرا هستم در گام نخست اعلام می‌کنیم که بنده به آقای محمدباقر قالیباف رای داده‌ام.

وی با بیان اینکه از همه ظرفیت‌ها و امکانات باید استفاده کنیم تاکید کرد: من دست کمک را به سوی همه افراد به‌ویژه نخبگان و دانشگاهیان دراز می‌کنم و البته این نقد به قشر دانشگاهی وارد است که در انتقاد کردن بسیار قوی هستیم اما در عمل و در پای کار حاضر نمی‌شوند که در برخی از مواقع حتی راهکار هم ارائه نمی‌شود.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در کنار اینکه نقد باید در چارچوب انصاف باشد، برنامه و پیشنهاد هم لازم است که ارائه شود و همچنین افراد پیشنهاد دهنده باید کمک‌کار اجرایی کردن آن برنامه باشند.

باقرزاده با اشاره به اینکه مشکلات بودجه‌ای امسال نسبت به سال‌های گذشته بیشتر خواهد بود، ادامه داد: حتی دولت در زمینه بودجه جاری با مشکلاتی رو به رو بوده و عمده بودجه خود را بر روی مالیات برنامه‌ریزی کرده است.

وی اظهارکرد: باتوجه به مشکلات پیش روی بودجه‌ای نیاز به جذب سرمایه‌گذار و اعتمادسازی بوده و البته اولویت اول بنده پیگیری برای اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره در فریدونکنار و بابلسر است که طی جلساتی که با برخی از مسئولان داشتیم وعده اتمام چند پروژه ورزشی را تا پایان سال داده‌اند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئله نخست کشور مسائل معیشتی و اقتصاد است، خاطرنشان کرد: تحقق جهش تولید موجب برطرف شدن مشکلات معیشتی است که نیاز به توجه جدی دارد.

باقرزاده بر لزوم توجه به مسائل فرهنگی تاکید و تصریح کرد: فرهنگ باید در تمامی زمینه‌ها جریان داشته باشد که صداقت، عدالت‌محوری، فسادستیزی و اخلاق‌مداری از جمله محورهای اصلی فرهنگی است.

وی یادآور شد: نمایندگان در حالی که نباید وکیل‌الدوله باشند و محکم بر سر ارزش‌ها و فسادستیزی بایستند اما باید تعامل خوبی با دولت داشته باشند تا مشکلات مردم برطرف شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما