تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵
کد مطلب : ۴۲۵۲۰۵
طرح بزرگراه تهران شمال که سالهاست بر سر زبان‌ها افتاده بود تا بار ترافیکی جاده هراز را کم کند، به تاریخ پیوست و در حد چند وعده و شعار انتخاباتی باقی ماند.
۰
plusresetminus
کابوس تمام‌نشدنی ترافیک چندکیلومتری محور هراز /اتمام پروژه چهاربانده شدن در انتظار تامین اعتبار
به گزارش بلاغ، با وجودی که جاده هراز کوتاه ترین راه مازندران به پایتخت است، اما با این وجود نگاه ویژه ای تا به امروز به آن نشده است، تصادفات جاده ای مرگبار که هر ساله جان بسیاری را در طول سال می گیرد، آمار وحشتناکی است که باید مسئولین را از خواب بی‌توجهی بیداری کند.

هراز هر ساله جان بسیاری را می گیرد و بخش بزرگی از آن به دلیل ناامن بودن جاده و رعایت نکردن اصلی موارد ایمنی است و از سال 91 آرزوی چهاربانده کردن را به تن خود می مالد.

طرح بزرگراه تهران شمال، مترو تهران شمال که سالهاست بر سر زبان‌ها افتاده  بود تا بار ترافیکی این جاده را کم کند، به تاریخ پیوست و در حد چند وعده و شعار انتخاباتی باقی ماند.

حسن تنها نماینده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در محور هراز پروژه هراز در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به چهار بانده کردن محور هراز گفت: محور هراز از میدان هزار سنگر شروع و تا تونل آبشار در حوزه پلور، 101 کیلومتر است و در حال حاضر 67 کیلومتر و تا پلیس راه بایگان بهره برداری قرار گرفت و 32 کیلومتر باقی مانده است.

وی با بیان اینکه دو منطقه در هفته آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت، بیان کرد: تونل وانا و محدوده آن اتمام رسیده و کارهای تکمیلی آن انجام شود، مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

نماینده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در محور هراز پروژه هراز ادامه داد: در محدوده پلور چهار کیلومتر آسفالت مانده است که اگر مشکل ترافیکی نداشته باشیم تا هفته آینده به اتمام خواهد رسید.

وی بیشترین دلیل طولانی شدن پروژه چهاربانده کردن محور هراز  را کمبود اعتبارات خواند و اظهار کرد: اتمام پروژه بستگی به اعتباراتی است که در نظر گرفته می شود، نمی توان زمان دقیقی معین کرد، اما اگر اعتبارات لازم فراهم شود تا دو سال اینده به بهره برداری کامل خواهد رسید.

تنها ترافیک جاد هراز را از دیگر عوامل کند شدن این پروژه دانست و خاطرنشان کرد: در آخر هفته شاهد ترافیک هستیم که این باعث متوقف شدن  کار می شد و حتی تا سه روز در هفته هم این مشکل را داشتیم.

وی با تاکید ترافیک همیشگی سه راه چلاو تصریح کرد: با ایجاد زیرگذر در محور اصلی بار ترافیکی را کم کرده است، تنها راه رفع مشکل ترافیک در این منطقه راه جایگزین سد  است که باید انجام شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴