تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
کد مطلب : ۴۲۵۰۶۰
یک کارشناس ارشد فقه و حقوق اسلامی گفت: تحریم ناجا، تهدید امنیت اروپا است؛ چرا که ناجا نمی‌گذارد خط ترانزیتی مواد مخدر و قاچاق به اروپا از غرب کشور به شرق، امن باشد و اگر ناجا این محور را رها کند، اروپا با تهدید جدی روبرو خواهد شد.
۰
plusresetminus
دود تحریم ناجا به چشم اروپایی‌ها می‌رود/تمام ایران پشت نیروی انتظامی ایستاده است
حجت‌‌الاسلام سیدصادق موسوی تاکامی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص تحریم اخیر دولت آمریکا علیه نیروی انتظامی کشورمان، اظهار کرد:این اقدام امریکایی‌ها به اقدامات خوب نیروی انتظامی طی چند ماه اخیر بر می‌گردد.

وی افزود: پلیس طی ماه‌های اخیر عملیات دستگیری بسیار خوبی را از خود نشان داد که یکی از این نفرات، دستگیری الکس سر شبکه قاچاق دختران بوده که امریکایی‌ها خوب می‌دانند که پلیس امنیت ما تا چه اندازه قوی هم در بخش داخلی و هم در بخش خارجی عمل می‌کند.

این کارشناس ارشد فقه و حقوق اسلامی خاطرنشان کرد: امریکا در حال حاضر درمانده است و مانده است که در برابر شکست‌های مکررش در برابر ایران، سپاه را تحریم کند، نیروی انتظامی را تحریم کند، چه کسی یا نهادی را تحریم کند.

این فعال سیاسی ادامه داد: نیروی انتظامی با آنکه نه بودجه آن چنانی دارد، اما کارهایی را انجام می‌دهد کارستان و این برای استکبار، خیلی سخت است.

موسوی تاکامی بیان کرد: ناجا از حجم بسیار عظیم قاچاق با تقدیم شهدای فراوان جلوگیری کرده است، این نقش آفرینی از سیستان گرفته تا غرب کشور، نمایان است.

وی عنوان کرد: تحریم ناجا، یک تهدید بزرگ برای جامعه غرب است که دودش به چشم اروپایی‌ها خواهد رفت و در آینده‌ای نه چندان دور، باید شاهد این باشیم که مواد مخدر به وفور در این کشورها، یافت شود.

این کارشناس ارشد فقه و حقوق اسلامی با بیان اینکه تحریم ناجا در واقع تهدید امنیت اروپا است؛ تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، اگر امریکایی‌ها، یکی بزنند ما ده تا می‌زنیم و حال می‌خواهد در تحریم باشد، در خلیج فارس باشد یا هر کجای دنیا و در این شرایط بهترین سیلی به امریکایی‌ها با این اقدام‌شان آن است که ما خط ترانزیت مواد مخدر به اروپا را رها کنیم تا آن‌ها نتیجه تحریم علیه ایران را به وضوح، حس می‌کنند.

این فعال سیاسی گفت: البته نباید اعلام جزییات کشته شدگان آبان 98 از سوی سازمان عفو بین‌الملل را در این اقدام آمریکایی‌ها نادیده گرفت که بر اساس آن، کشته شدن تعدادی از زنان و مردان را به دست نیروهای انتظامی مورد اشاره قرار داده است و اعلام کرده است ناجا سیاست شلیک با هدف کشتن معترضان را در پیش قرار داده است و این اظهارات موهوم، مزید بر علت شده است تا با دست مایه قرار دادن این نکته، دست به چنین اقدامی بزنند.

موسوی تاکامی تاکید کرد: اما مطمئنا ما همان طور که پشت سپاه ایستادیم و فضای مجازی را پر از هشتک من سپاهی‌ام کردیم، پشت نیروی انتظامی می‌ایستیم و هرگز دشمنی امریکای متجاوز را با کلیت نظام و ملت بزرگ ایران فراموش نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه تمام ایران، پشت نیروی انتظامی ایستاده است؛ اضافه کرد: ما پشت نیروهای غیوری که با دست خالی، حافظ امنیت و منافع کشور هستند را خالی نمی‌کنیم و حمایت خود را از ناجا اعلام می‌کنیم.

این کارشناس ارشد فقه و حقوق اسلامی مطرح کرد: تنها چیزی که می‌توانست آن‌ها را مجاب کند تا نیروی انتظامی ایران را تحریم کنند، آن دلاوری‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد نیروهای انتظامی است که از غرب تا شرق، از شمال تا جنوب کشور را تحت قدرت خود دارند و نمی‌گذارند تا خللی به کشور وارد شود.

این فعال سیاسی متذکر شد: تحریم ناجا، تهدید امنیت اروپا است؛ چرا که ناجا نمی‌گذارد خط ترانزیتی مواد مخدر و قاچاق به اروپا از غرب کشور به شرق، امن باشد و اگر ناجا این محور را رها کند، اروپا با تهدید جدی روبرو خواهد شد.

موسوی تاکامی یادآور شد: امنیت اروپایی‌ها مرهون تلاش‌های مجاهدانه نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق و مواد مخدر است و بی‌شک این تحریم‌ها، به نفع کشورهای غربی و اروپایی‌ها نخواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲