کارشناس مسائل سیاسی به تحریم نیروی انتظامی ایران از سوی آمریکا واکنش نشان داد و اظهار کرد: نیروی انتظامی یکی از بازوان توانمند تأمین امنیت کشور است و این دست اقدامات مذبوحانه آمریکا علیه نهادهای انقلابی و نظامی جمهوری اسلامی ایران نشان از استیصال و عجز این کشور است.
۰
plusresetminus
تحریم نیروی انتظامی نشان از استیصال و عجز آمریکاست/ هوشمندی و اقتدار نیروی انتظامی در خنثی‌سازی فتنه‌های آمریکایی در کشور
محسن رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا گفت: این دست اقدامات مذبوحانه آمریکا علیه نهادهای انقلابی و نظامی جمهوری اسلامی ایران نشان از استیصال و عجز این کشور است.
 
وی تصریح کرد: پیش‌ازاین آمریکا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سپاه  قدس را که در خط مقدم مبارزه با تروریسم قرار داشتند را تحریم کرده بود که نشان داد این کشور بیش از اینکه به سمت صلح حرکت کند به دنبال تنش‌زایی، فتنه‌انگیزی، تروریسم پروری و کلاه‌برداری سیاسی و مالی از برخی کشورها است.
 
این کارشناس مسائل سیاسی بر شکست سیاست تحریمی ایالات‌متحده آمریکا تأکید کرد و گفت: چهل سال است که آمریکا در حال تحریم افراد و نهادهای وابسته به‌نظام جمهوری اسلامی ایران است ولی در این چهل نه‌تنها ایران در نقطه‌ضعف قرار نگرفت بلکه در عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی، اقتصادی، نظامی و امنیتی پیشرفت‌های شگرفی کرده است.
 
وی خاطرنشان کرد: پهلو گرفتن نفتکش‌های ایرانی در بنادر ونزوئلا نشان از اقتدار، عزت، ظلم ناپذیری و شکست سیاست‌های یک‌جانبه‌گرایانه آمریکا علیه ایران بوده است و ازاین‌پس نیز شاهد استمرار این سیاست‌های شکست‌خورده آنان خواهیم بود.
 
فعال رسانه‌ای بابیان اینکه نیروی انتظامی یکی از بازوان توانمند تأمین امنیت کشور است اظهار کرد: در این سال‌ها و در عبور از فتنه‌های مختلف داخلی که با حمایت آمریکا و توسط مزدوران داخلی انجام می‌شد نیروی انتظامی هوشمندانه و مقتدرانه توانست نقشه‌های شوم آمریکایی‌ها را خنثی کند.
 
رحمانی بیان کرد: در سال‌های پس از انقلاب اسلامی همواره آمریکا از اقتدار، عزت، استقلال و ثبات جمهوری اسلامی ایران ترس و وحشت داشته و به هر مکر و نحوی به دنبال خدشه به این امنیت بوده و این بار به دلیل عدم تحقق نقشه‌های خود و همچنین از اقتدار و صلابت نیروی انتظامی به وحشت و اضمحلال رسیده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰