کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو خبرگان رهبری در واکنش به تحریم امریکایی‌ علیه ناجا:

آمریکا با اعمال تحریم‌ها هرگز به اهدافش نمی‌رسد/ترامپ با اقداماتش باطن پنهان امریکایی‌ها را رو کرد

8 خرداد 1399 ساعت 0:05

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تحریم علیه نیروی انتظامی، امر تازه‌ای نیست؛ گفت: نیروی انتظامی مال این نظام است و نیروی نظامی از رهبری خط می‌گیرد و یک نهاد مردمی است و لذا از آنجا که امریکا با نظام، رهبری و مردم مخالف است، با یاران آن‌ها نیز مخالفت می‌کند.


آیت‌الله سیدرحیم توکل در گفت‌وگو به خبرنگار بلاغ در واکنش‌ به تحریم‌های آمریکا علیه نیروی انتظامی اظهار کرد: آمریکا از زمانی که ترامپ روی کار آمد یک برنامه‌ای را به اجرا گذاشت که با برنامه‌های سایر روسای جمهور قبلی متفاوت است.

وی افزود: آمریکایی‌ها از ایران و این انقلاب، ضربه‌های سنگینی خوردند و در جنبه نظامی هم عملا وارد نمی‌شوند و اعلام کرده‌اند اگر بخواهیم در این جبهه، وارد شویم هزینه سنگینی برایمان دارد که حریف نیستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: وقتی که نتوانند از مسیر نظامی وارد مقابله با کشور ما شوند، ناچارند تا از راه‌های دیگری وارد شوند.

توکل ادامه داد: یک راه ترور افراد شاخص مملکت نظیر سردار سلیمانی است تا این الگوها را از ما بگیرند و ملتی را در این الگوها، بی سرپرست کنند و این یکی از راهکارهای آنان است.

وی بیان کرد: یکی دیگر از استراتژی‌هایشان نیز تحریم اقتصادی است که در واقع در طول زمان همواره در تحریم بودیم؛ اما باید بگوییم تاکنون به این گستردگی در تحریم‌ها نبودیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: از زمانی که انقلاب پیروز شد ما چندین فروند فانتوم خرید کرده بودبم و از آن زمان تاکنون نه فانتوم‌ها را به ما دادند و نه پولش را به ما برگرداندند و این تحریم یکی از نخستین تحریم‌هایی بود که در زمان انقلاب علیه ما انجام شد.

توکل با بیان اینکه این تحریم‌ها در ادامه به دوران جنگ رسید؛ گفت: در طول زمان و در هشت سال دفاع مقدس نیز ما کاملا در تحریم بودیم؛ راهدار می‌خواستیم به ما نمی‌دادند، مهمات می‌خواستیم نمی‌دادند، تجهیزات لازمی که به آن نیازمند بودیم بر ما تحریم کردند.

وی اضافه کرد: در مورد ترامپ، به این تحریم‌ها، گستردگی هدفمند خاصی را داد و در واقع آنچه را که آن‌ها خواستند آن را پنهان کنند و باطن کثیف‌شان را نشان ندهند، ترامپ همه را نشان داد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: ترامپ با اقداماتش علیه ایران اعلام کرد که باطن ما اینگونه است، دم از ملت‌ها می‌زنیم، اما دروغ می‌گوییم.

توکل افزود: آن‌ها به وضوح اعلام کردند که در حالیکه در زمان کرونا، ملت‌ها به دارو محتاجند اما ما نه تنها به آن‌ها دارو نمی‌دهیم حتی داروها را می‌دزدیم تا به دست مردم نرسد.

وی تصریح کرد: تحریم کردن آمریکایی‌ها در ابعاد مختلف، امر تازه‌ای نیست و یقینا پس از این نیز این روند ادامه دارد تا به اهداف‌شان برسند که هرگز نخواهند رسید.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در خصوص اقدام اخیر آمریکایی‌ها علیه نیروی انتظامی؛ اعلام کرد: نیروی انتظامی مال این نظام است و نیروی نظامی از رهبری خط می‌گیرد و یک نهاد مردمی است و لذا از آنجا که امریکا با نظام، رهبری و مردم مخالف است، با یاران آن‌ها نیز مخالفت می‌کند.

توکل متذکر شد: تحریم علیه نیروی انتظامی، امر تازه‌ای نیست؛ هر کس یار این انقلاب باشد، در تیر رس تحریم امریکا است و این تحریم‌ها، هیچ نتیجه‌ای را برایشان به دنبال نخواهد داشت.

انتهای پیام/


کد مطلب: 424918

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/interview/424918/آمریکا-اعمال-تحریم-ها-هرگز-اهدافش-نمی-رسد-ترامپ-اقداماتش-باطن-پنهان-امریکایی-ها-رو

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com