تاریخ انتشاردوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
کد مطلب : ۴۲۴۷۵۳
امام جمعه پل‌سفید با بیان اینکه تامین امنیت شهرهای کشور برعهده نیروی انتظامی است، گفت: دشمنان قسم خورده نظام زمانی که با ترور و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به هدف خود دست نیافتند، برهم زدن امنیت داخلی را هدف گرفتند.
۰
plusresetminus
تحریم نیروی انتظامی ناشی از واماندگی آمریکا برابر اقتدار ایران است/خللی در پیشرفت ناجا ایجاد نمی‌شود
حجت‌الاسلام حسن قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در واکنش به تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از مسئولان ارشد این نیرو توسط آمریکا، اظهار کرد: این تحریم نشانه حقیقت، درستی عمل و صداقت راه نیروی انتظامی است، افزودن نام مقامات، نهادها و نیروی انتظامی ایران در لیست تحریم‌ها نشانه ناکارآمدی تحریم‌های گذشته آمریکا است.
 
وی با بیان اینکه تامین امنیت شهرهای کشور برعهده نیروی انتظامی است، افزود: دشمنان قسم خورده نظام زمانی که با ترور و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و راه‌اندازی داعش به هدف خود دست نیافتند، برهم زدن امنیت داخلی را هدف گرفتند.
 
امام جمعه پل‌سفید با اشاره به شکل گیری شرطة الخمیس (پلیس) یاران همیشه آماده امام علی علیه‌السلام و حفاظت و امنیت داخلی شهرها که برای نخستین بار در اسلام تشکیل شده بود، خاطرنشان کرد: نیروی انتظای در تشکیل بخشی از فرهنگ جامعه ما نقش اساسی دارد و با اجرای دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی، طرح امنیت اخلاقی، برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس مردم با ضد فرهنگ ها مبارزه می‌کند.
 
قربانی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و هرج و مرج جانفشانی می‌کند، افزود:مبارزه با سوداگران مرگ، درگیری با سارقان و کشف و ضبط مواد مخدر از طلاق، ازهم پاشیدگی خانواده‌ها جلوگیری می‌کند، امنیت و انضباط اجتماعی، امنیت ادارات در گرو فعالیت پلیسی قدرتمند، مقتدر و قانونمدار است.
 
وی با بیان اینکه توسعه جوامع انسانی جز با ایجاد امنیت و آرامش میسر نمی‌شود تاکید کرد: لزوم حضور نیروی انتظامی ایجادکننده نظم و امنیت بوده و در برخورد با برهم زنندگان نظم اجتماعی مؤثر است، دفاع از مرزها، تامین امنیت داخلی شهرها، ایجاد امنیت روانی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و برقراری نظم، همه با همکاری و تعامل نیروی انتظامی امکان پذیر است.
 
امام جمعه مرکز شهرستان سوادکوه با محکوم کردن تحریم مسئولان ارشد نیروی انتظامی توسط آمریکا، تصریح کرد: نیروی انتظامی یک نیروی ولایی و با خدمات شایسته است که جان خود را برای ایجاد امنیت و توسعه کشور در دست گرفته‌ و این نعمت قابل ستایش و تقدیر است.
 
این مسئول با بیان اینکه مردم ولایی سوادکوه در دفاع از انقلاب همیشه پیش قدم هستند، به شهید صدرایی نخستین شهید نیروی انتظامی از خطه سوادکوه اشاره و خاطرنشان کرد:سال گذشته در استقبال بی نظیر از شهید صدرایی مردم حمایت خود را از نیروی انتظامی اثبات کردند.
 
قربانی ضمن تشریح اقدامات انجام شده ناجا در رابطه با مقابله و مبارزه با بیماری کرونا، اظهار کرد: مقابله با کرونا جزو اصلی ترین اولویت‌های ماموریتی تمام رده‌های پلیس در سراسر کشور قرار گرفت، در حوزه بهداشت و درمان با هدف حفظ و برقراری نظم و امنیت به ویژه حفظ آرامش روانی جامعه که تاثیر بسزایی در بهبودی و روند پیشگیری و درمان مبتلایان دارد، پلیس همپای سایر مسئولان و کادر بهداشت و درمان میدان مبارزه را خالی نکرد و با ایثار و از خودگذشتگی و اقدام جهادی ابتکار عمل را در دست گرفت.
 
وی با بیان اینکه بیشترین تلاش دشمن در حوزه جنگ نرم بر روی حوزه‌های فرهنگی، اعتقادی و دینی متمرکز شده و این حوزه‌ها را مورد هدف قرار داده است، افزود: ناجا به خوبی به مردم مشاوره و راهنمایی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی می‌دهد که این موارد در مقابله با جنگ نرم دشمن مؤثر است، امروز نیروی انتظامی به واسطه در اختیار داشتن نیروهای مومن و متعهد در حوزه علمی، پژوهشی در سطح کشور اقدام‌های خوبی انجام داد و به خوبی نیازهای نسل جوان کشور را شناخته است.
 
امام جمعه پل‌سفید در پایان گفت: سامانه 110 آرامش روانی و امنیت را برای 80 میلیون ایرانی بهمراه دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰