نمایش چهره درخشان از اسلام به نیازمندان در جهان؛

انفاق به سبک شهید مدافع حرم علی جمشیدی

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۴۲۳۳۶۵
خانواده شهید مدافع حرم علی جمشیدی با صرف هزینه مراسم سالگرد شهید به رزمایش کمک مومنانه پیوستند و در دو مرحله این رزمایش با تهیه بسته معیشتی خواستند از این قافله عقب نمانند.
۰
plusresetminus
انفاق به سبک شهید مدافع حرم علی جمشیدی
فاطمه جمشیدی خواهر شهید مدافع حرم علی جمشیدی در گفت ‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص رزمایش مؤمنانه اظهارکرد: برای لبیک به ندای رهبرعزیزمان مبنی بر کمک مومنانه ومواسات با هموطنان برآن شدیم تا در این حماسه عظیمی که در کشور رقم خورد ماهم کاری هر چند کوچک انجام داده باشیم.

وی به حضور باشکوه مردم و خیرین در این رزمایش بزرگ اشاره کرد و افزود: در حالی که غرب در کشورهای به اصطلاح پیشرفته و متمدن به فروشگاه‌ها حمله می کنند، جلوی کاروان کمک‌های اولیه مانند ماسک و .. را می گیرند و غارت می کنند و توجهی به سالمندان و نیازمندان ندارند ما بتوانیم چهره درخشانی از اسلام و کمک مومنانه به نیازمندان را به رخ جهانیان بگشانیم.

این خواهر شهید مدافع حرم افزود: شهرستان نور نیز مانند شهرهای دیگر کشور ستاد رزمایش تشکیل شد و خدمات بسیار مبارکی با همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان نور و بسیجیان مخلص انجام شد اما خیریه متوسلین به حضرت زهرا سلام الله علیها با همت خانواده شهید مدافع حرم جاویدالاثر علی جمشیدی خواستند از این قافله عقب نمانند و پیرو منویات امام و شهدا قدمی برداشته باشند.

جمشیدی با اشاره به تصمیم خانواده و شرکت در رزمایش به مناسبت چهارمین سالگرد شهید خانطومان بسیجی جاویدالاثر علی جمشیدی خاطرنشان کرد: هزینه‌های مربوط به این مراسم صرف رزمایش مواسات و همدلی و کمک به نیازمندان شد و همه دوستداران شهید نذورات خود را به نیت سالگرد شهید و به یاد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی برای رزمایش مؤمنانه و کمک به نیازمندان اهدا کردند.

وی یادآورشد: هزینه‌هایی که به همت خیرین بزرگوار و بسیجیان عزیز پایگاه مقاومت بسیج حضرت سکینه سلام الله علیها به صورت کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شد به صورت بسته‌های معیشتی در دو مرحله به نیازمندان اهدا شد.

جمشیدی بیان کرد: ارزش کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده در مجموع دو مرحله به مبلغ ۶۶ میلیون تومان می‌باشد که این بسته‌های معیشتی به تعداد 169 بسته شامل (خرما، عدس، چای، ماکارونی، روغن،لپه،مرغ،گوشت، برنج،قند،شکر،رب گوجه فرنگی، نمک دریا، جو به همراه بسته‌های فرهنگی ) همزمان با ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام توزیع شد.
 
وی گفت: مرحله دوم رزمایش مؤمنانه تعداد 69 بسته تهیه شد که همزمان با لیالی قدر به یادامیرالمومنین و با استمداد ازاین امام همام بین خانواده‌های محروم توزیع شد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما