تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۸
کد مطلب : ۴۲۳۰۴۰
منتخب مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس یازدهم شورای اسلامی گفت: مجلس آینده با رویکرد رفع تبعیض و توجه به محرومان و مستضعفین به عنوان ولی‌نعمتان انقلاب و ایجاد عدالت اجتماعی شکل گرفته است.
۰
plusresetminus
رفع تبعیض و توجه به محرومان، رویکرد مجلس یازدهم/سطح برخورداری نیازمندان از سبد حمایتی دولت افزایش یابد
غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با بلاغ با اشاره به برپایی رزمایش بزرگ کمک مومنانه در سطح استان مازندران، اظهار کرد: پس از اعلام رزمایش کمک مومنانه از سوی رهبر معظم انقلاب به همراه همه دستگاه‌های حمایتی استان، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و رده‌های مختلف سپاه پاسداران شروع به فعالیت کردیم.

وی افزود: کارهای بسیار خوبی هم در مرحله اول و هم در مرحله دوم از ماه ماه مبارک رمضان صورت گرفته که تاکنون رقم بسیار سنگینی از این کمک‌ها داده شد است البته همه کمک‌های توزیع شده در این رابطه نبوده بلکه بعضا گروه‌ها، نهادها و خیریه‌ها نیز به صورت خودجوش فعالیت داشته‌اند.

عضو هیئت مدیره رزمایش کمک مومنانه مازندران خاطرنشان کرد: درمجموع بیش از 200 هزار سبد توسط مجمع خیرین محرومیت‌زدایی و رده‌های بسیج توزیع شده که این کار پیوسته نیز درحال انجام است.

این مسئول اضافه کرد: از زمان آغاز بیماری کرونا تاکنون نزدیک به 80 میلیارد تومان توسط این مجموعه‌ها از موضوع سبد کالا و ماسک گرفته تا لباس گان و کمک بیمارستان‌ها اقدامات مختلفی صورت گرفته است.

وی گفت: این کمک‌ها توسط خیرین و مردم استان مازندران بوده که اکنون نیز به شدت از مردم درخواست می‌شود باتوجه به میزان خسارت سنگینی که به مردم وارد شده همچون گذشته مردم کار را جدی بگیرند و کمک کنند تا بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.

* رویکرد حمایتی مجلس یازدهم برای محرومان و مستضعفان

شریعتی با تأکید بر برنامه مشخص مجلس یازدهم در موضوعات اقتصادی و رشد اقتصادی کشور و مردم، تصریح کرد: مجلس آینده با رویکرد رفع تبعیض و توجه به محرومان و مستضعفین به عنوان ولی‌نعمتان انقلاب و ایجاد عدالت اجتماعی شکل گرفته است.

وی افزود: این‌ها شعارهای اساسی منتخبین در ایام انتخابات بوده و مردم نیز به آن استقبال خوبی نشان دادند برهمین اساس مجلس آینده باید قوانین را به شکلی اصلاح کند که لازم نباشد سبد معیشتی داده شود.

منتخب مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس یازدهم شورای اسلامی با بیان وجود قانون جامع حمایت از محرومان در مجلس، اذعان کرد: سطح برخورداری اقشار ضعیف جامعه را باید در مجلس بعدی از سبد حمایتی دولت بالا ببریم.

این مسئول بیان کرد: طبیعی است افراد در پوشش کمیته امداد و بهزیستی به عنوان دو قشر شناسنامه‌دار در این زمینه باید از حمایت بسیار خوبی با تعریف ردیف‌های بودجه‌ای پر رنگ طبق قانون جامع موجود دیده شود.

شریعتی در پایان گفت: از این طریق باید سطح برخورداری این گروه‌ها از بیت‌المال را بیشتر ببینیم تا از این طریق و کمک‌های لازم بتوان شاهد روزهایی باشیم که دیگر نیاز به در نظر گرفتن سبد معیشتی برای هیچ گروهی نباشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰