مسئول واحد خدمات شهری شهرداری جویبار خبر داد

ساماندهی زمین زباله جویبار بعد از 15 سال

تاریخ انتشارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۴۲۲۱۷۲
مسئول واحد خدمات شهری شهرداری جویبار گفت: ساماندهی زمین زباله بعد از ۱۵ سال و احداث سوله تفکیک زباله یکی از خدمات حوزه خدمات شهری شهرداری در سال ۹۸ بوده است.
۰
plusresetminus
ساماندهی زمین زباله جویبار بعد از 15 سال
الیاس کاردان در گفت وگو با خبرنگار بلاغ، بابیان اینکه ۱۶ نیرو در بخش رفت‌وروب شهری و ۱۲ نفر در بخش حمل زباله مشغول به فعالیت هستند اظهار کرد: شهر جویبار باوجود ۳۴ هزار نفر جمعیت و تولید۲۰ تن زباله شهری و حدود ۲۰تن زباله روستایی در جمع‌آوری و ساماندهی زباله‌ها با کمبود نیرو مواجه بوده  و به وجود ۲۰ نیروی خدماتی  دیگر نیاز است.
 
وی بیان کرد: حوزه خدمات شهری شهرداری در سه نوبت‌کاری مشغول به فعالیت است و ساعت جمع‌آوری و حمل زباله از ساعت ۹صبح به ساعت ۲۱ شب تغییر کرده است.
 
مسئول واحد خدمات شهری شهرداری جویبار تأکید کرد: کار جمع‌آوری زباله در ۶روز هفته به‌جز پنجشنبه توسط نیروهای خدوم خدمات شهری  انجام می‌شود.
کاردان همچنین بابیان اینکه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال گذشته در سه نوبت سم‌پاشی در سطح شهر انجام می‌شد، اظهار کرد: ۳۶هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده برای مجموعه سپاه  جمع‌آوری شد و همچنین مواد ضدعفونی‌کننده در اختیار بسیجیان محله در بخش مرکزی و گروه‌های جهادی در سطح شهر جویبار قرار گرفت.
 
وی همچنین به آهک پاشی سطح شهر در هر ۱۰ روز اشاره کرد و گفت: سم‌پاشی ادارات نیز توسط خدمات شهری شهرداری در این ایام انجام شد و تاکنون بیش از ۱۷۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده از تهران خریداری‌شده است.
 
مسئول واحد خدمات شهری شهرداری جویبار یادآور شد: ضدعفونی و سم‌پاشی معابر و خیابان‌های اصلی از ابتدای سال ۹۹ در حال انجام است.
 
کاردان بابیان اینکه ۱۰۰ واگن مخزن زباله بااعتبار ۱۵۰ میلیون تومان در سال جاری خریداری می‌شود،افزود: اعتبار در نظر گرفته‌شده برای حوزه خدمات شهری در سال ۹۹ مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان است و همچنین به علت فرسوده بودن ماشین‌آلات مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید ماشین‌آلات جدید برآورد شده است.
 
وی در پایان گفت: برای پروژه جمع‌آوری و دفن زباله مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان، ساماندهی برق‌رسانی به زمین زباله مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و تعمیر و نگهداری ماشین‌آلات فرسوده مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲