تاریخ انتشارسه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۲۰۲۹۹
مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه کربلا مازندران گفت: در سال جاری به‌دنبال اجرای سیاستی که استراتژی حمایت از کسب و کارهای ارزآور است با انتخاب و حمایت واحدهای تولیدی ارزآور استان این الگو را به دیگر واحدها منتقل می‌کنیم.
۰
plusresetminus
حمایت از واحدهای تولیدی ارزآور مازندران در سال 99/خلاقیت مهندس بسیجی برای گندزدایی معابر و بیمارستان‌ها
محمدجواد اسماعیلی‌سراجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اقدامات حمایتی در سطح استان برای مقابله با کرونا، اظهار کرد: در طی این مدت سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه کربلا از طریق کانون‌های بسیج در سطح شهرستان‌ها اقداماتی را انجام دادند.
 
وی بیان کرد: تولید و توزیع ۱۰۰ بسته اقلام بهداشتی در بابل، تولید و توزیع ۸۰ هزار ماسک و هزار گان بیمارستانی در شهر جویبار، نظارت بر تولید و توزیع یک میلیون لیتر اب ژاول در نیروگاه شهید سلیمی نکا توسط سرپرست کانون بسیج مهندسین صنعت نکا و جمع‌آوری ۴۰۰ هزارتومان وجه نقد برای تولید ماسک در این شهرستان توسط کانون بسیج مهندسین صنعتی صورت گرفت.
 
مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه کربلا مازندران، خاطرنشان کرد: گندزدایی صنعتی و تولید ۵۰۰ عدد ماسک و ۵۰ بطری نیم کیلویی مواد ضدعفونی کننده در آمل، تولید ۷۰ هزار لیتر تولید مواد ضدعفونی کننده و ۲ هزار عدد ماسک و تهیه و توزیع ۴۰ بسته معیشتی در شهرستان میاندورود از دیگر اقدامات این کانون‌ها بوده است.
 
این مسئول تصریح کرد: تهیه و توزیع ۴۰ بسته بهداشتی شامل موادشوینده و ضدعفونی کننده در شهرستان نور، تهیه و توزیع ۴۰۰ عدد ماسک، ۲۰۰ دستکش، ۲۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده، تولید و توزیع ۲۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده دست، توزیع ۲۰۰ بسته مواد بهداشتی به همراه بروشورهایی برای آگاه سازی مردم در کانون بسیج مهندسین صنعتی ساری صورت گرفت.
 
اسماعیلی سراجی گفت: با توجه به اینکه شرکت سبز طبرستان به عنوان تولیدکننده مواد ضدعفونی کننده ۳۰ هزار لیتر " اتانول" خریداری ولی موفق به اخذ مجوز ترخیص نشد، با پیگیری‌های سازمان بسیج مهندسین صنعتی دستور ترخیص مواد صادر و بار به دست شرکت رسید.
 
 وی یادآور شد: پیگیری و احصای نیازهای ۱۹ واحد تولیدی مواد شوینده و ضدعفونی کننده در مازندران در راستای تولید و پیگیری صدور مجوز راه‌اندازی یک واحد تولیدی قائمشهر از دیگر اقدامات سازمان بسیج مهندسین صنعتی مازندران است.
 
اسماعیلی‌سراجی با اشاره به خلاقیت یکی از مهندسین این سازمان، گفت: یکی از مهندسان بسیجی در شهرستان میاندورود بحث گندزدایی کردن معابر ادارات و بیمارستان‌ها را با استفاده از پهباد انجام داد که خود یک ابتکار و خلاقیت بود.
 
رئیس سازمان بسبج مهندسین صنعتی مازندران با اشاره به پشتیبانی این سازمان در بحث رزمایش مؤمنانه، اظهار کرد: در طرح رزمایش کمک مومنانه در مرحله اول شرکت های صنایع غذایی و واحدهای تولیدی با اهدای کمک های غیرنقدی مانند برنج، قند، خرما، روغن و ..... به ارزش ۷۸ میلیون تومان به سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان مازندران در رزمایش مشارکت کردند.
 
وی اضافه کرد: کانون های بسیج مهندسین صنعتی شهرستان های استان در مرحله اول رزمایش ۱۷۶ بسته معیشتی به ارزش ریالی حدود۴۰ میلیون تومان و همچنین جمع آوری کمک نقدی به مبلغ ۷ میلیون تومان در این رزمایش مشارکت داشته اند.
 
 اسماعیلی سراجی تصریح کرد: ما در سازمان در حال ارسال مشخصات واحدهای صنعتی کوچکی که بر اثر کرونا آسیب دیدند هستیم، تا با همکاری مدیران شهرک‌های صنعتی برنامه‌های حمایتی برای این واحدها اجرا شود.
 
وی بیان کرد: در سال ۹۹ به‌دنبال اجرای سیاستی که استراتژی حمایت از کسب و کارهای ارزآور است با انتخاب و حمایت واحدهای تولیدی ارزآور استان این الگو را به دیگر واحدها منتقل کرده تا در صورت تمایل صاحبان و بازرگان واحد شرایط اجرایی شود.
 
اسماعیلی سراجی افزود: با توجه به شعار جهش تولید عملیات ارزیابی و پایش ۵۵ واحد صنعتی غیر فعال استان را برنامه‌ریزی کردیم تا مشکلات بر سر راه تولید و صنعت را کم کنیم.
 
مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه کربلا مازندران در پایان خاطرنشان کرد: کلیه واحدهای صنعتی آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا درسطح استان می‌توانند از طریق شماره تماس ۰۱۱۳۳۳۹۳۶۶۰ مشکلات خود را به سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان مازندران اعلام کرده تا پیگیری و اقدامات بعدی از مبادی ذی‌ربط انجام شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
ایمان
مهندس اسماعیلی از نیروهای انقلابی خوش فکر هستند امیدوارم کارهای خوب مهندس عسکری رو قوی تر ادامه بدند.
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴