BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> غربالگری بیش از 19 هزار خانواده بابلسری توسط هلال احمر | بلاغ نیوز
رئیس جمعیت هلال احمر بابلسر خبر داد

غربالگری بیش از 19 هزار خانواده بابلسری توسط هلال احمر

تاریخ انتشارجمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۴۱۸۸۸۴
رئیس جمعیت هلال احمر بابلسر از غربالگری 19 هزار و 500 خانوار با همکاری ۶۵ نفر از داوطلبان، جوانان، نجاتگران و بسیج و آموزش‌وپرورش شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
غربالگری بیش از 19 هزار خانواده بابلسری توسط هلال احمر
علی روستایی آهنگر در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با تشریح فعالیت‌های جمعیت هلال احمر بابلسر درخصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: با شبوع ویروس کرونا در این شهرستان، جمعیت هلال احمر اقدام به برپایی سه دستگاه چادر سلامت در میادین شهر بابلسر، هادی‌شهر و بهنمیر توسط اعضای جوانان و داوطلبان برای مشاوره درخصوص بیماری کرونا به همشریان کرده است.

وی خاطرنشان کرد: 20 نفر از نجاتگران و داوطلبان در ایستگاه‌های تب‌سنجی در خروجی جاده سوادکوه به صورت روزانه حضور داشته و آموزش های لازم در خصوص  طرح پیام‌آوران بشردوستی به سالمندان و جوانان را ارائه کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر بابلسر تصریح کرد: آموزش چهره به چهره توسط داوطلبان، توزیع بروشورهای آموزشی در روزهای ابتدایی شیوع ویروس به همشهریان، تهیه و توزیع داروهای مورد نیاز سالمندان تحت حمایت درمانگاه شهید غرضی با همکاری داوطلبان و پرسنل درمانگاه و اعلام هشدار، تذکر به شهروندان برای دعوت به کمپین در خانه بمانید توسط خودروهای امدادی جمعیت و آموزش دهیاران و شوراهای روستا در خصوص پیشگیری از کرونا توسط دبیران کانون‌های روستایی بخشی از اقدامات هلال احمر این شهرستان درخصوص مقابله با ویروس کرونا بوده است.

روستایی آهنگر با اشاره به اینکه کانون‌های روستایی فعالیت بسیار خوبی در زمینه مقابله با ویروس کرونا داشتند گفت: برای نمونه اعضای کانون روستایی روستای بابل‌پشت وعلی‌آباد با خرید پارچه اقدام به تولید هزار و 500 ماسک کرده و همچنین ضدعفونی و گندزدایی معابر این دو روستا‌ توسط اعضای کانون‌های روستایی انجام شد.

وی ادامه داد: با همکاری سازمان تبلیعات اسلامی و به منظور حمایت روانی از خانواده‌ها با تمسک به ارزش‌های معنوی و دینی پویش ملی ارتباط با خالق اجرا شد.

رئیس جمعیت هلال احمر بابلسر افزود: جشنواره نقاشی "دنیای رنگی من" با موضوعات زمین سبز، بهداشت زندگی و سلامت، خانواده پرنشاط و سالم، دورهمی خانواده و کشورم ایران برای نوجوانان برگزار شد.

این مسئول ادامه داد: برگزاری جشنواره فیلم و عکس بشردوستی با موضوعات خدمات بشردوستی و امدادی، پویش ملی لبخند و پویش ملی با خانواده از جمله اقدامات دیگر بود.

روستایی آهنگر اظهار کرد: تاکنون 19 هزار و 500 خانوار با همکاری ۶۵ نفر از داوطلبان، جوانان، نجاتگران و بسیج و آموزش‌وپرورش شهرستان مورد ارزیابی در طرح پایش غربالگری قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: ۵۵ بسته حمایتی توسط خیرین و داوطلبان برای حمایت از خانواده‌های کم‌برخوردار کرونایی. تهیه و توزیع شد.

رئیس جمعیت هلال احمر بابلسر تصریح کرد: یک تن پرتقال توسط خیرین هلال احمر آماده‌سازی و به صورت آبمیوه تهیه و در بین پرسنل و بیماران بیمارستان روحانی توزیع شد.

روستایی آهنگر یادآور شد: ۴۰۰ ست لباس گان (شلوار و بلوز) و هزار عدد ماسک سه لایه توسط یکی از خیرین جمعیت تهیه و در بیمارستان شهید یحیی‌نژاد و روحانی بابل توزیع شد.

وی افزود: مبلغ ۱۳ میلیون تومان توسط دو نفر از خیرین اهدا و یک دستگاه تنفسی تهیه و به بیمارستان روحانی بابل تحویل شده و همچنین مبلغ چهار میلیون تومان توسط یکی از خانواده‌های فوت شده کرونا برای تهیه سبد کالا برای نیازمندان اختصاص داده شد.

رئیس جمعیت هلال احمر بابلسر همچنین گفت: خدمت توسط گمنامان داوطلب هلال احمر همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲