تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۴۱۸۶۳۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جویبار از توزیع بیش از یک هزار و 500 بسته معیشتی در رزمایش کمک مؤمنانه طی سه مرحله در این شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
1500 بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه در جویبار توزیع می‌شود
مهرداد بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در مورد کمک مؤمنانه اظهار کرد: منویات مقام معظم رهبری در مورد کمک مؤمنانه برای رسیدگی به امور معیشتی نیازمندان آسیب‌دیده از بیماری کرونا یک اقدام انقلابی و شرعی است که امیدواریم با مشارکت همه گروه‌ها بتوانیم آن را به‌خوبی و توأم با تکریم برگزار کنیم.
 
وی بابیان اینکه بیماری کرونا یک امتحان الهی است عنوان کرد: مردم ایران همواره در شرایط سخت، همدلی، نوع‌دوستی و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی خود را به نمایش گذاشتند و این‌یک موهبت بزرگ و ارزشمندی است که سایر کشورها به این شکل از آن محروم هستند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار تصریح کرد: متأسفانه ویروس کرونا بسیاری از خانواده‌ها را ازلحاظ معیشتی دچار چالش کرده و در این شرایط نیاز است یاری‌رسان برادران و خواهران مؤمن خود باشیم تا از این شرایط عبور کنیم.
 
بابایی با اشاره به اینکه مردم فهیم و متدین این شهرستان دگام اول بسیج ملی مبارزه با کرونا جلوه‌های زیبایی از ایثار، همدلی و فداکاری را به نمایش گذاشتند گفت: اجرای رزمایش کمک مؤمنانه در آستانه ماه مبارک رمضان با استقبال تحسین‌برانگیز خیرین، بسیجیان و مردم این شهرستان قرار گرفت و تاکنون اقدامات بسیاری خوبی انجام پذیرفت.
 
وی افزود: این رزمایش هیچ مانعی در مسیر جمع‌آوری کمک‌های دیگر نیست و همه گروه‌ها می‌توانند در این امر خداپسندانه مشارکت کنند و به میزان توان خود یاریگر نیازمندان باشند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار بابیان اینکه طی سه مرحله این رزمایش در شهرستان اجرایی می‌شود گفت: با آغاز ماه مبارک رمضان این رزمایش عملیاتی می‌شود و طی سه مرحله بیش از 1500 بسته معیشتی بین اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا توزیع می‌شود.
 
گفتنی است شماره‌حساب 314842392552 و یا شماره کارت(9909-4886-8111-6273) به نام مجمع خیرین محرومیت‌زدایی شهرستان برای واریز کمک‌های مؤمنانه شهروندان جویباری اختصاص‌یافته است.

انتهای پیام/
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷