تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲
کد مطلب : ۴۱۸۳۷۹
رئیس شورای شهر جویبار گفت: بودجه سال جاری شهرداری جویبار به میزان 59 میلیارد تومان به تصویب رسید که با افزایش 105 درصدی همراه بود که بتواند پاسخگوی درخواست‌های مردم باشد.
۰
plusresetminus
تصویب بودجه 59 میلیارد تومانی شهرداری جویبار در سال 99
محمد فقیه طی گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به برگزاری جلسات تعیین بودجه سال جاری گفت: سعی کردیم بودجه‌ای برای شهرداری بسته شود که بتواند جوابگوی درخواست‌های مردم باشد.
 
وی بابیان اینکه بودجه سال‌های گذشته پاسخگوی درخواست‌های مردم نبود اظهار کرد: در محدوده شهری کوچه‌هایی با جمعیت زیاد که در شأن مردم جویبار نبود و شرمنده آنا بودیم.
 
رئیس شورای شهر جویبار تصریح کرد: تلاش می‌کنیم همگام با درآمد پیش رویم تا دچار کسری بودجه نشویم.
 
فقیه بیان کرد: آسفالت مسکن مهر در کوچه پیرعلم و کوچه جهاد، روکش آسفالت کوچه پیرعلم و دارالقرآن امام حسین(ع) و خیابان مصلحی، کوچه‌های مشارکتی و چهاربانده کردن خیابان حیدرآباد تا شورکا در اولویت کار شورا و شهرداری جویبار در سال جاری خواهد بود.
 
وی از افزایش 105 درصدی بودجه شهرداری در سال 99 خبر داد و گفت: بودجه سال جاری شهرداری جویبار به میزان  59 میلیارد تومان به تصویب رسید و ازآنجایی‌که بودجه جاری در اختیار ما قرار ندارد و در افزایش بودجه آن چیزی که برای ما در نظر گرفتند امسال 40 درصد افزایش داشته و با افزایش قیمت‌ها در حوزه عمران نمی‌توانستیم کمتر از این بودجه را تصویب کنیم.
 
رئیس شورای شهر جویبار خاطرنشان کرد: این میزان بودجه پیش‌بینی‌شده است و اگر نتوانیم به این مقدار از درآمد دست پیدا کنیم که حداقل آن 70 تا 80 درصد است، کسری بودجه خواهیم زد و بودجه را تعدیل می‌کنیم.  
 
فقیه با اشاره بودجه سالیان گذشته شهرداری جویبار عنوان کرد: در سال 97 بودجه شهرداری جویبار 18میلیارد تومان بود که با افزایش 50 درصدی آن را در سال گذشته به 27 میلیارد تومان رساندیم که 80 درصد آن محقق شد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴