تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۴۱۸۲۷۲
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه کربلا مازندران گفت: بیش از 400 نفر در قالب 61 گروه جهادی از بسیج کارمندان در سراسر استان اقداماتی را همچون ضدعفونی، تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی انجام داده‌اند.
۰
plusresetminus
فعالیت بیش از 400 بسیجی کارمند در میدان مبارزه با کرونا/1000بسته معیشتی توزیع شد
علی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: بسیج کارمندان سپاه کربلا از ابتدای شیوع کرونا اقداماتی را برای مقابله با این ویروس منحوس انجام داد که یکی از این موارد ایجاد و راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک در سراسر استان بود.

وی خاطرنشان کرد: هزار و 545 نفر روز از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در هفت کارگاه خانگی و همچنین 15 کارگاه با همکاری فنی و حرفه‌ای شهرستان‌ها ایجاد شد که توانستند 23 هزار و 700 عدد ماسک و گان تولید کنند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه کربلا تصریح کرد: با همکاری نیروگاه شهید سلیمی نکا و همچنین شهرستان‌ها 179 هزارلیتر آب ژاول تهیه و محلول ضدعفنونی کننده تولید شد.
 
نجفی یادآور شد: تعداد 6 هزار و 400 بسته وسایل بهداشتی تهیه و بین مردم و کادر درمانی بیمارستان‌ها توزیع شد.
 
وی ادامه داد: تا تاریخ 16 فروردین ماه امسال بیش از هزار بسته سبد معیشتی به ارزش 150 میلیون تومان تهیه و تحویل نیازمندان شد.
 
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه کربلا گفت: ضدعفونی معابر و ادارات و تحویل مواد ضدعفونی کننده مناسب برای دستگاه کارت‌خوان به بانک‌ها از اقدامات دیگر بسیج کارمندان بوده است.
 
نجفی اظهار کرد: بسیج کارمندان در سطح شهرستان‌ها توانستند تا تاریخ 16 فروردین ماه مبلغ 52 میلیون و 350 هزار تومان کمک‌های مردمی و همچنین از ادارات جمع آوری کنند.

وی خاطرنشان کرد: در چندین مرحله از پرسنل درمانی بیمارستان‌های سطح شهرستان‌ها تجلیل و قدردانی شد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه کربلا تصریح کرد: این سازمان مبلغ هفت میلیون و 200 هزار تومان به کارگاه‌های تولید ماسک کمک و پشتیبانی کرده است.

 نجفی یادآور شد: باتوجه به اینکه اداره کل انتقال خون مازندران نسبت به کمبود فرآورده‌های خونی هشدار داده و از ما برای این موضوع کمک خواسته بود، کارکنان ادارات به نوبت با اهدای خون توانستند کمک بزرگی به بیماران نیازمند داشته باشند.

وی افزود: بیش از 400 نفر در قالب 61 گروه جهادی از بسیج کارمندان در سراسر استان مازندران اقداماتی را همچون ضدعفونی، تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی انجام داده‌اند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه کربلا گفت: باتوجه به دستور مقام معظم رهبری برای اجرای رزمایش کمک مومنانه، درحال برنامه‌ریزی برای حضور منسجم و قوی در این رزمایش هستیم تا کمک‌های مومنانه در ماه مبارک رمضان صورت گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰